Beste mensen,
Al even houd ik dit forum bijna dagelijks in de gaten en zie inmiddels in dat ik hier enorm veel tips kan vinden over mijn reis waar ik heel blij meer ben!
Eerder heb ik gepost over mijn aankomende reis in Juli 2014, mijn huwelijksreis.
Ik heb de planning nu redelijk rond. Echter wil ik de laatste 4 dagen aan het strand kunnen ontspannen om alle indrukken van het huwelijk en reis nog te verwerken.
Wij eindigen in Ho chi min en vliegen vandaar terug naar Nederland. Ik vraag me af of ik naar Phu Quoc zal vliegen voor deze strand dagen of naar Nha trang en vervolgens weer terug naar Ho chi min.
mijn afwegingen zijn:
- Nha trang is meer zon zeker in deze periode (4 dagen regen op het strand is niet echt lekker)
- het aanbod voor accommodatie is mooier in Nha trang ( het is tenslotte mijn huwelijksreis en de laatste dagen mogen best
luxe zijn) - Phu qouc lijkt me toch rustiger en meer ontspannen.
Wat is in jullie ogen reis technisch makkelijker en wat is wat jullie betreft aantrekkelijker qua locatie en zon zekerheid!
Alvast en alweer enorm bedankt voor jullie input!
Groetjes Matthijs
p.s. Wat zijn jullie ervaringen met het boeken. Beter 10 maanden of 6 maanden van te voren. Prijzen zijn nu nog erg hoog!