New York reismaatje gezocht

Hoi.

Welke 25-30 jarige reislustige vrolijke spontane meid heeft zin om samen met mij in het voorjaar een week richting New York te gaan.
Ik wil daar graag alle hoogtepunten zien, en natuurlijk ook relaxen.

Ik hoor graag van je!!!

Groetjes Els

Hoi Els,

Met welke organisatie ga of vlieg je op een losse ticket en wil je alles zelf uitzoeken.
Want als ik kijk naar de sites die single reizen/ groeps reizen aanbieden. Ze zijn goedkoop en je komt overal!

Hoi. Mijn bedoeling is gewoon zelf. Ik zie wel voordelen van georganiseerd maar het lijkt me nu wel leuk om zelf te doen.
Wil jij ook dan?
Groetjes.

Hoi Els,

Ik heb nog geen plannen voor volgend jaar. Ik zat meer te denken aan een avontuurlijke vakantie rondtrekken door Egypte (combinatie reis met citytrip, cultuur, strand en woestijn). Maar alles staat nog open bij mij. Welke periode wilde je gaan?

Hoi.
Ik zat aan het voorjaar te denken. Maart of april ofzo.
En dan een weekje ofzo. In hotel en dan alle hoogtepunten zien.
Lijkt dit je wat dan?

Ik kijk net naar je profiel en jij bent toch Nicole?
Stage gelopen bij peuterspeelzaal in zwolle zuid? Ik oom toen zaten we op de zelfde speelzaal. Wat toevallig haha

Groetjes els

Hoi,

Bij mij staat new york ook nog op mijn verlanglijstje alleen ik zou graag een weekje miami er bij vast plakken hoe denk jij daarover? Een combinatieticket die vallen wel mee en zo heb je 2 vliegen in 1 klap.

groetjes marinke

En Miami/ Florida staan bij mij ook op mn lijst.
Alleen denk dat het dan een paar maand later moet ivm financiering.
Maar lijkt me dus wel wat.
Groetjes.

Ha Elsie,

Ik ben in NYC van 17-04 t/m 21-04, als stopover van een vlucht tussen Bogota en Amsterdam! Vooralsnog ben ik er alleen, mij lijkt het wel leuk een paar dagen samen op te trekken! Ik zal wel ivm de kosten in hostels gaan slapen in dorm rooms… Laat maar horen!

Hoi!

Ik ben Lisa 24 jaar uit Mechelen (België) en ik wil een rondreis maken door de verenigde staten. Ik kan vertrekken vanaf midden/eind augustus tot midden/eind november. 3 maanden dus!

Ik zou graag van new york naar L.A gaan via het noorden en dan de terugweg doen via het zuiden… het liefst van al zou ik een echte road trip willen maken met de wagen en andere vrijwilligers 

Hebben je interesse? Vraag maar gerust wat info over mij of de reis!

Je kan mij het makkelijkst via mail bereiken: lisa.marlier@gmail.com

Groetjes!

xx