New York reisgenoot m/v

Hallo,een reis naar New York staat al heel lang op m’n verlanglijstje en nu ben ik voornemens om deze reis te maken tussen 20/11/06 en 20/12/06,in deze periode wil ik ongeveer een week naar NY. Om dat het me leuker lijkt met z’n 2-en dan alleen en omdat met 2 personen reizen een stuk voordeliger is dan alleen en omdat ik niemand in mijn vriendenkring zo gek kan krijgen ben ik langs deze weg opzoek naar iemand die met mij de bekende bezienswaardigheden wil gaan bezien, de sfeer van deze metropool wil proeven, een musical op broadway wil bezoeken en wie weet heb jij nog andere prima ideeen. Het verblijf wil ik graag low budget houden, ik denk aan bv een YMCA. Nou ja dit is globaal wat ik voor ogen heb,lijkt je het wat dan hoor ik graag van je en wie weet gaan wij naar NY!!

Hoi,
ik ben ook op zoek naar een reismaatje om naar NY te gaan maar mijn pro bleem dat ik afhankelijk alleen tijdens mijn vastgestelde adv’s kan of tijdens! Hoe lang wil je gaan?
Groetjes Carolien

Hallo Carolien, bedankt voor je reactie. Ik zit niet vast aan een bepaalde tijd. Ik heb je een mailtje gestuurd. Mvgr.