Na wat zoeken op internet kwam ik deze site tegen. En ik moet zeggen wat een uitkomst!!
Ik zou namelijk graag in oktober een dag of 6 naar New York willen, maar alleen vind ik toch ook niet erg gezellig. Misschien dat nog iemand dit leuk zou vinden. Het is de eerste keer dat ik een reismaatje zoek, dus heb geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat…
Ook zou het mijn eerste keer in New York zijn dus misschien heeft iemand ook nog tips wat betreft the do’s & don’ts???
Oja ik ben 22 en tegen die tijd 23 en kom uit Noord-holland
Ik wil ook al geruime tijd New York bezoeken!
En idd alleen is niet zo leuk.
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik reageer op een advertentie dus weet ook niet precies hoe het gaat.
Zal me even voorstellen, ben Carla 29 jaar en kom uit de randstad.
Heb de laatste week van oktober vrij en kan dan weg.
Ik ga 22 juli naar New York vanaf Indianapolis en ga de 27e weer terug. Voor mijn werk ben ik eerst in Indianapolis en daarna in mijn uppie naar NY.
Ik heb een leuke guesthouse gevonden naast Broadway. Cheap maar ziet er erg gezellig en knus uit.
Ik wil veel zien maar ook lekker genieten van eten, clubs, Sex and the City tour, beetje shoppen enz.
Wat leuk dat je ook naar NY gaat.
Laat andres ff weten hoe het was als je weer terug ben, ook wat betreft het guest house… Ik moet nog boeken dus misschien is dat wel wel wat.
Ook ik zou graag de satc tour doen als ik er ben, lijkt me onwijs leuk.
Nou heel veel plezier en misschien hoor ik nog wat als je weer terug bent
Ik wil zo rond Oktober ook naar NY. Eigenlijk wil ik wat langer weg en misschien ook de
westkust zien. In de 2e helft van 2009 ga ik, zeer waarschijnlijk, in NY studeren. Dus ik wil het alvast verkennen en gewoon vakantie vieren. Graag zou ik ook op de hoogte worden gehouden van de plannen en eventuele adressen wat betreft slaapplekken.
Groeten, Fabian
Gaaf zeg, studeren in NYC!!
Ik ben is een beetje aan het rondkijken geweest en ik denk dat ik zo rond 20 okt. vertrek…
Qua slaapplaats ben ik er nog niet helemaal uit. Zelf heb ik nog nooit in een hostel geslapen en heb hier dus geen ervaring mee. Wat me een beetje tegen staat is dat je een gezamelijke badkamer heb, dat is nog niet zo’n probleem als mede reizigers het netjes achter laten maar als ik dat zo een beetje lees gebeurt dat niet altijd. Maar goed, voordeel is wel dat de kans groter is dat je andere alleen reizenden tegenkomt dan als je in een hotel zit…Tenminste dat denk ik. Plus het feit dat het bijna de helft zo goedkoop is. Dus das even een afweging die ik moet maken. Misschien kunnen mensen hier is hun mening over geven als ze dit lezen???
hey!
Dat klinkt leuk! Ik ben Linde, 18, tegen die tijd 19. Ik ben in Mei op reis geweest met iemand die ik via deze site heb leren kennen en het is me ontzettend goed bevallen! Heb je al concrete plannen?
Groetjes Linde
heey,
ik ga 20 juli na NY, ik zit in een residence, ik ga voor 4 weken en ga ook een taalcursus doen
ik ga in men eentje maar zal genoeg “klasgenoten” om me heen hebben van allerlei nationaliteiten. heb er veel zin in!!!
Nou ik denk dat ik er nu eindelijk uit ben waarschijnlijk ga ik de laatste week van oktober aangezien ik dan nog iets mee krijg van de Halloween, lijkt me erg leuk!!
Dus als iemand zin heeft om mee te gaan of er om die tijd ook zit hoor ik het wel.
(ik ga niet de week van 20 okt. omdat de schoolvakanties dan zijn, en het moeilijker is om vrij te krijgen van het werk)
Ik ben net als jij 23 en wil ook graag naar New York in October voor een week of ander halve week. Ik heb je topic al wat vaker gelezen, maar dacht nu, ik ga gewoon reageren!
Ik kan zelf de hele maand oktober of de laatste twee weken van september. Heb al veel gereisd (ook alleen) maar New York lijkt me toch gezelliger om met zijn tweeen te doen ook zeker met rondreizen en 's avonds.
Het moet voor mij wel redelijk ‘low-budget’ zijn, dus geen dure hotels!
Laat je me weten als je interesse hebt?
Je kunt me, behalve via wereldwijzer ook een emailtje sturen naar als je wilt.
Hee, ik woon al jaren in New York, en ben mijn nederlands een beetje aan het verleren.
Hebben jullie een gids nodig of zo? Ik zou graag een paar dagen met een paar nederlanders uithangen. Ik werk wel, dus het weekeinde is wel beter voor mij.
Ik kom van origine uit amsterdam.