vlotte vrouw zoekt reisgenootje voor weekje New York

Hallo,
In mei 2015 wordt ik 50. Nu wil ik mezelf een weekje New York cadeau geven. Wie heeft zin om mee te gaan. Ik ben vlotte meid en vrij makkelijk. Ik hoor het graag. Groeten José

prachtige stad nyc

1 like

Hoi José,
Als jouw oproep nog steeds actueel is, dan ben ik graag jouw maatje. De groep mag natuurlijk ook groter zijn dan twee personen. In april 2015 wordt ik 65 en ik wil mijzelf al heel lang een weekje NY cadeau doen. Ik ben een vlotte meid en vrij makkelijk. Van mijn leeftijd moet je niet schrikken. Ik ben erg sportief. Ik hoor het graag. Groeten, Gerda

Hi, wat een leuk idee om jezelf op die manier te tracteren! Ook ik zou graag naar NY gaan. Lijkt me een geweldige ervaring. Hou van architectuur, musea moderne kunst, jazz, parken/botanische tuinen. Niet zo van excursies. Zie en geniet liever een beetje ‘op mezelf’.
Is het nog mogelijk kennis te maken?
Groet, ann

Hoi Ann der som,
Ben even de draad kwijt. Melkmeisje heeft volgens mij nog niet gereageerd. Kennismaken kan natuurlijk altijd, graag zelfs. Rijksmuseum Adam en Mauritshuis DenHaag staan nog op mijn verlanglijstje. Is het een idee om daar af te spreken?
mvg
Gerda

sorry dames, heb het druk gehad afgelopen tijd. ik denk alleen dat ik bezichtigen op zich hartstikke leuk vind maar het shoppen daar ook geregeld wil doen. ik denk dat jullie meer cultureel zijn aangelegd :wink: dus ik pas voor deze…groeten Melkmeisje

Zullen we dan in den haag afspreken? Zie privebericht.

Jammer Jose

José,
Uiteraard moet het mogelijk zijn om elkaar wat ruimte te gunnen, zodat iedereen zijn ding kan doen. Je bent en blijft van harte welkom!. Goede jaarwisseling!
Gerda

Prima. Weet even niet hoe ik bij een privebericht uitkom. Je hoort nog van mij.
Goede jaarwisseling!
Gerda

In de linkerbalk bij privéberichten aanklikken, en Viola. Leuke jaarwisseling!