New York overige tips
Hieronder vind je tips over New York, die je niet in de andere categorieën vindt. Heb je zelf een goede tip over New York? Plaats 'm hieronder!
New York overige tips
Hieronder vind je tips over New York, die je niet in de andere categorieën vindt. Heb je zelf een goede tip over New York? Plaats 'm hieronder!
Als je in New York aankomt, ga dan eerst even langs het Visitors-Center om je te legitimeren. Dan krijg je als bezoeker-van-buiten op bijna alles 11% korting.
De goedkoopste vluchten naar new york vind je meestal bij air berlin vanuit dusseldorf.
Voor een hotel ga je toch even naar een fatsoenlijk reisbureau, dan is het meestal geen smerig hotel.
Ben ik het niet mee eens! je kan zelf een prima hotel boeken via sites zoals expedia en booking.com.
Vind ik ook. Die boek je gewoon zelf.
Maar… alvorens je boekt wel even de reviews nakijken op Tripadvisor and de Bedbugregistry.
Dat klopt, maar op een internetsite heb je statistisch gezien meer kans op een slecht hotel als bij een gerenomeerd reisbureau die vaak al jaren zakendoen met bepaalde hotels. Als je goed de reviews nakijkt dan kun je inderdaad een goed hotel boeken op internet.
Diezelfde reisbureaus die als goedkoopste optie 9 van de 10 keer bij Hotel Pennsylvania uitkomen, een hotel met een op z’n zachts gezegd nogal twijfelachtige reputatie? Dan vertrouw ook ik liever op Tripadvisor en andere websites.
dat is absoluut niet waar. via het reisbureau worden de standaard hotels aangeraden, waarvan een aantal zeker erg duur zijn, buiten manhattan liggen en sommige zelfs lage beoordelingen hebben! even verder kijken op internet en je komt hotels als milford plaza tegen, goedkoop, centrale ligging en goed onderhouden!
zeker eens met wizzardofoss hierboven.
ticket via internetsite kilroytravel goedkoop en betrouwbaar.
Hoe zit het eigenlijk met tickets voor tv-shows? Heeft iemand daar ervaring mee? Zou wel graag naar Letterman oid willen, maar ben benieuwd of iemand een goede site heeft om kaartjes te bemachtigen.
Ik heb ooit eens gehoord dat ze die op straat weggeven aan voorbijgangers. Meld je eens bij de studio (of bel alvast eens) voor meer info.
hallo,
Kan je mij vertellen waar het visitorcenter zich bevind?
Mvg
Precies ook mijn vraag Bona… :)…
Wacht in spannign af…
Hallo.
Ja inderdaad. Ik zou dat ook best wel willen weten.
Ik denk zelf op JFK Airport? Als dat niet zo is, laat het dan weten, en waar dan wel.
MVG.