Net terug in Belgie, Mijn verhaal :-)

Hello Lieverds,
Ik ben van vandaag terug in belgie,
5 dagen naar marmaris geweest bij mn vriend,
en ik wil graag even mn verhaal kwijt :smile:

In 2004 ontmoette ik L. in Ephesia****, hij was toen animator, 21 jaar en knap :wink:, ik bijna toen 15…
Zoals met vele meisjes wisselden we email adressen en nummers uit, we bleven maar smsen en msn’en, ik had toen wel een oogje op hem, maar aangezien onze leeftijden, stelde ik mij er niet veel bij voor… het draaide wel anders uit, het klikte wel tussen ons…

In 2005 werkte hij in Marmaris en ik ging naar fethiye op vakantie, we stelden voor om heel dicht bij elkaar te zitten, helaas bestonden er blijkbaar 2 hotels met dezelfde naam en zat hij dus aan de andere kant, :hihi:, hij wou me echter zien en had er een hele dag bussen wel voorover, :smile: ik blij natuurlijk, we waren toen een dagje bij elkaar…

Na de 15 maanden in het leger ( en ik ondertussen marmaris en bodrum was gepasseerd) was ons contact wat minder, maar we vonden elkaar terug…

Dit jaar was ons contact terug super, uren praten via webcam, over alles en nog wat, in juli ging ik naar kemer op vakantie en liet hem dat weten via sms, ik kreeg tot mijn verbazing niets terug, zijn nummer was blijkbaar veranderd, toen ik dat zei vond hij het super spijtig dat hij me niet had gezien…
De vlinders gingen terug tekeer in mn buik, na lange gesprekken over liefde, onze culturen, de verschillen, en ons zicht op de toekomst, dat bleek heel goed overeen te komen, ik kon niet wachten tot volgend jaar( ik ging in aniamtie werken) en begon een goedkope vlucht te zoeken, met heel wat ups en downs, ik ben 17j dus kreeg heel wat kritiek om alleen op reis te gaan, maar ik voelde me er klaar voor…
vrijdag heb ik geboekt, zondag avond begon mijn avontuur naar de luchtahevn van amsterdam met de trein,
alles was geregeld zei hij, transfer en appartement, hij ging aan luchthaven staan… ik geloofde hem maar toch begonnen de twijfels, wat als hij er niet staat? waar moet ik heen?

maandagmorgen 9u30: een sms dat hij vol spanning al stond te wachten,
ik kwam buiten en daar zag ik hem staan na 3 jaar opnieuw, het voelde tegerlijkertijd goed maar ook zo vreemd om hem vast te pakken…

onze vakantie was heerlijk, hij werkte (cheff entertainer), ik lag aan het zwembad, tijdens zijn vrije uren deden we dan samen gezellige dingen, ik leerde super mensen kennen en iedereen kende me al nog voor ik er was, hij had al alles verteld en iedereen was op hoogte van mijn komst…

nu zit de vakantie erop… hij vertelde hem dat ik echt iemand ben waarmee hij oud kan worden… kben echt verliefd… hij komt uit kars… weten jullie iets uit die streek? alle reacties zijn welkom hoor meiden:wink:

een hele boterham maar het moest eruit

kus

reacties?

mooi verhaal Jolien, en fijn dat je het zo leuk gehad hebt. Maar ik ben altijd een beetje kritisch, vraag me ook af hoe je de toekomst nu dan ziet? Je bent nog jong, ga jij daarheen of komt hij hier? Wat voor studie doe je? etc etc

Hee meis:)
Hoe is het nu, al weer wat van hem gehoord?
Nou, ik spreek je:D(K)

Ja ik begrijp het wel, ik ben idd nog jong
Wel juni, juli en augustus ga ik in een hotel vlakbij het zijne werken,
dan zijn we 2 maanden samen en zullen we waarschijnelijk al wat meer kunnen zeggen ivm de toekomst… Ja de zomers zou ik daar wel overleven denk ik, maar de winters zijn daar ( van horen zeggen ) saai… kweet niet,
hij wil er alleszins mee door, ziet me graag en dat doet ook veel…
Ik volg nu de richting onthaal en public relations dus binnen 2 jaar ben ik zo vrij als een vogeltje :wink:

Wel apart hoe dat tussen jullie verlopen is… Maar ik weet wel hoe het voelt… Ik kom net uit mijn Marmaris… en heb daar ook mijn liefje zitten…!!

Het waren 2 super weken… alleen nu zou ik wel weer trug willen…hehe…
Maar meis ik zal je wel zeggen geef niet zomaar alles op wat je hier hebt… Je bent nog wel jong… maar denk er zeker goed over na…!!

en als je het egt wil komt het wel goed geloof me…!!
Ik wens je in iedergeval heel veel succes…

Kusjj

Eigenlijk zijn de winters dus de periodes om elkaar goed te leren kennen. Wat is saai? Een jaar telt 12 maanden, die je ook door moet. Probeer het eens een winter zou ik zeggen.

ik zou een moord doen om deze winter bij hem te kunnen zijn!
Helaas, moet hij in dienst, dus dat zit er deze winter ook niet in!
Volg je hart, maar luister af en toe ook naar je verstand…
en als je d’r voor gaat, doe het dan in 1x goed…
succes!

Dankje voor de reacties,
Ja nu gaat het een beetje minder, heb hem al een tijdje niet gehoord toen ik hem belde was hij nog wel helemaal enthousiast enzo… zal hem vanavond nog bellen,
deze zomer hoop ik echt 2 maand te gaan werken, maar tis zo moeilijk tot dan, is nog een lange tijd he,
dan die 2 maand zal er al veel duidelijk worden hoop ik…
xxx

Dit topic wordt gesloten;het blijft bestaan voor iedereen,gaarne voorzetting op TLK.