Hoi allemaal,
Ik ben Nina, 24 jaar, net afgestudeerd (Nederlandse taal en cultuur, Universiteit Leiden) en ik ben simpelweg niet dapper genoeg om in m’n eentje op reis te gaan. Ik ben daarom op zoek naar een gezellige reisgenoot (M/V) om voor 1 à 2 maanden naar Australië en/of Nieuw-Zeeland te gaan (en als het bevalt/uitkomt misschien ook nog wel naar Indonesië). Ik heb oktober/november als vertrektijd in gedachten, omdat het daar dan als het goed is richting zomer begint te gaan, en na een paar heerlijke zomers in Nederland :-s, is lekker weer toch wel een vereiste. Verder heb ik totaal nog geen idee welke plaatsen ik zou willen bezoeken, want ik vind het vinden van een leuke reisgenoot op dit moment nog even iets belangrijker. :hihi:
Wie zoek ik? Een of meer gezellige reisgenoten (M/V) tussen de 20 en 30 jaar die gelijk met mij vanuit Nederland richting Oceanië willen vertrekken. Je kan natuurlijk altijd langer blijven of na een tijdje een andere richting op willen, maar het lijkt me prettig om iig aan het begin van de reis een reisgenoot te hebben. Je hoeft niet per sé m’n handje vast te houden vanaf het vliegveld ;), ik wil een uitdaging als deze gewoon graag met iemand delen (inclusief het vooraf eventueel uitstippelen van een globale route en het alvast in de vakantiestemming komen). Een klik hebben vind ik belangrijk, dus elkaar vooraf een paar keer ontmoeten, lijkt me een goeie manier om elkaar beter te leren kennen en zo te zien of we bij elkaar passen als reisgenoten.
Nog wat over mezelf… ik ben dus enigszins verlegen (of ik heb iig niet genoeg lef om alleen op vakantie te gaan), maar ik hou wel van een uitdaging en het lijkt me super om de rest van de wereld te verkennen, andere culturen en andere natuur te zien. Ik ben sportief (ik squash en ik wil binnenkort echt weer met hardlopen beginnen), nieuwsgierig, rustig, hou van muziek luisteren en naar concerten gaan, drink bijna geen alcohol en ik rook niet. Waarom Australië en/of Nieuw-Zeeland? Ik vind de natuurfoto’s van mensen die daarheen geweest zijn gewoon altijd zo mooi!
![]()
Ben jij net zo dapper als ik (of misschien zelfs wel dapperder :hihi:) en denk je dat je mij dat laatste duwtje in de rug kan geven, dan hoor ik graag van je!
Groetjes,
Nina