Hallo, kan iemand mij meer vertellen over ThailandReisgids.nl? Ik hoor negatieve berichten over hen, dat ze ook nog een grote schuld hebben aan hun agent in Thailand.
Dank jullie!
Gr. Kevin
Hallo, kan iemand mij meer vertellen over ThailandReisgids.nl? Ik hoor negatieve berichten over hen, dat ze ook nog een grote schuld hebben aan hun agent in Thailand.
Dank jullie!
Gr. Kevin
Thailandreisgids.nl was een onderdeel van Euro Leisure B.V., vorig jaar failliet verklaard.
Ik kom jouw naam ook tegen op een Suriname Forum, waarin je het over Eco Green Parks hebt (http://www.waterkant.net/suriname/forum/search.php?action=show_user_posts&user_id=19727), een project in Suriname…en ook niet geheel toevallig een project van het inmiddels failliet verklaarde…Euro Leisure…! Frappant…
Gaat dit forum nu ook failliet?
Daar heb je best kans van Joep… Alleen in deze strekking bedoelde ik het niet…
Knap staaltje “speurwerk” !!!
Bij het horen van de naam ‘Thailandreisgids.nl’ gaan bij mij direct alarmbellen rinkelen… Helemaal als het van een forumlid is die in ruim 2 jaar pas z’n 3e posting doet en zijn eerste Thailand-gerelateerde vraag de bovenstaande is…
Jammer dat we niks meer van Kevin horen…
Voor anderen die er aan denken om met Thailandreisgids.nl in zee te gaan: denk hier eerst heel goed over na…
Kevin is heel hard weggelopen na je opmerking Dave :beef::dag:
Ja, ik had ook niet anders verwacht… Kevin weet blijkbaar heel goed hoe het zit !