Let op misleidende gids met goedkopere hotels

iK BEN ZELF IN Tailand 2 maanden lang, en mag zeggen dat alle gids die goedkopers hotes aanbieden vals zijn, ter pleke bleek een grote mizere te zijn rond 15-25 euro per kamer Een schone redelijke kamer is er te vinden voor minimaal 50 euro per kamer, niks minder. Er is veel misere erom heen en overaal op straat, 3 steren hotels zijn vaak miserabel voor 50 euro per dag, voor 80-100 euro mag je iets europees niveau hebben, buiten het voonplex is geen voet te zetten in de eilanden daar, een hoop aan viesheid en onverdrukte verkeer.
Onderdrukte en misbruikte mensen overaal, er is geen tutistische land maar een grote comerciele leugen tegen de mensen,
Ga nooit op reis zonder reisorganisatie, je komt duurder en vieser eruit.

Beste Adriana,
Ben je wel zeker dat je in Thailand was, ik WOON hier al 4 jaar en herken NIETS van wat je meld.
Je kan overal goede kamers huren met badkamer en tv en ijskast vanaf 14 euro zelf in Bangkok.
Druk verkeer is hier hetzelfde als bij ons of je moet ergens in een verloren gat wonen, het is wel chaotischer.
Onderdrukte …misbruikte mensen ??? Kan je een voorbeeld geven, want ik durf te beweren dat : " GEEN ENKELE Thailandreiziger zal dit beamen".
Mijn mening is dat je 1) slecht voorbereid was…niets van Azie kende
2) de jetlag slecht verteert hebt
3) de hitte je de parten speelde
4) met een riesorganisatie is het altijd vlug …vlug en druk, zo kom je moeilijk tot rust en wordt je krevelig.
Nogmaals, buiten kleine zaken die verkeert kunnen lopen, zal niemand Thailand herkennen in wat jij schrijft. Surf maar even door het Th-forum. Jij bent de eerste die zoiets meld.

MVG Frank

zelden zulke onzin gelezen.lol2
woon hier nu 6 jaar en ik weet genoeg hotel/guesthouses voor tussen de 10 en 20 euro die schoon zijn en met eigen badkamer.
de enige echt misbruikte mensen zijn burmezen hier helaas.

weet niet op welk eiland je bent geweest?

met een reisorganisatie betaal je echt veel te veel voor alles en je kan zo’n reis uit een reisgids makkelijk zelf ook doen het vervoer is goed geregeld hier,

denk net als de vorige poster,ben je wel in thailand geweest en waarschijnlijk heb je je slecht voorbereid.

Beste mensen,

Neem deze posting niet al te serieus. Deze gebruiker heeft identieke postings achtergelaten op het Indonesie-forum en Maleisie-forum. Wellicht ook op meer landenfora.

Weet niet waarom deze persoon zo negatief is… Voor veel minder dan 50 euro heb je een uitstekende kamer in een prima toeristenklasse-hotel…daar hoef je in Nederland niet voor te komen.

Misschien volgende keer maar weer 2 maanden in een all-inclusive resort in Turkije of Spanje, Adriana ?

Toch geen familie van Confederate hoop ik?anders ga je nonsens maar op een andere forum uit de doeken doen!Bah…!Ik krijg het schijt nu al van je!!Jezus,get a live!dit bericht is gericht aan Adriana21.g.s

kan zo iemand dan niet verwijderd worden van het forum?

ze heeft haar account vanmorgen zelf al opgezegd omdat dit forum ‘misleidende informatie’ geeft.

Hoi George,

Was ook aan het denken : 'Toch niet de echtgenote van Confederate"
Met Indonesie en zo
Even of topic…'k voel mee met jou om zo lang te moeten wachten terug naar Th te komen. Het weerziens zal zo meer uitbundiger zijn. Denk er niet te veel aan en met het vele werk vliegt de tijd voorbij.

Groeten Frank

Tjaaa?? moet toch ff achter de oren krabben!(misleidende info)Ben blij dat we van dat mens zijn verlost,anders had ik weer hoofdletters gebruikt!gegroet:georgessiam.:chin:

Deze gebruiker had trouwens ook wel ff een spellingscontrole over haar posting kunnen halen. Een spelfoutje is niet zo erg, gebeurt iedereen wel eens, maar dit bericht is een en al spelfouten :wink:

Yes Dave, durfde het niet te schrijven, haar IQcheer viel er door af te lezen.

MVG Frank

Ok, ze is er niet meer. Maar denkt ze nou echt serieus dat mensen door zo’n berichtje niet naar naar Thailand gaanlol2
Die spoort echt niet! Vond d’r eerst wel sneu, ah gos ze wil ons waarschuwen, ze heeft wat gezien en denkt nu voor “redder” te spelen met alle goede bedoelingen, maar toen ik verder las, dikke nep dus!

Hallo allemaal,

Zit momenteel in Chiang Mai achter een computer.
Awana guesthouse, 700 Tb per nacht, schone kamer met douche, prettige omgeving, geen idee waar deze persoon het over heeft.
Het is hier heerlijk, 32 graden!!:dag:

Ach, het even voor wat leven gezorgd.

Verbaas me over de negatieve reacties die een persoonlijke ervaring,
die kennelijk niet door een ieder wordt gedeeld, los maakt.
Zonder enige ruimte wordt zelfs de verstandelijke vermogens van de schrijfster aangevallen op basis van spellingsfouten. Dan is er toch wel iets ernstig mis met aantal mensen die als gestoken hebben gereageerd met weinig ruimte voor anders denkende.

Beetje respect GRAAG voor elkaars ervaring/mening houdt een forum leuk, positief en zeker afwisselend.

Als de positieve ruimte ontbreekt om netjes te reageren is het voor de kwaliteit van het forum en mensen die hier op dit forum iets willen melden veiliger/beter om het (a.u.b.) voor zich te houden. :dag:

Het merendeel van de mensen op het Thailand-forum reageert altijd zeer positief. Echter is het geen probleem als mensen kritiek hebben op Thailand, maar dit moet wel gefundeerd zijn. Dat was de posting van mw Adriana zeker niet. Frappante is dat ze op vrijwel hetzelfde tijdstip identieke postings had geplaatst op het Maleisie-forum, Indonesie-forum en volgens mij nog wat landenfora.
Direct na het plaatsen van de berichten heeft dit lid zich weer afgemeld, ook een beetje vreemd. Eerst niet onderbouwde kritiek spuien en je vervolgens direct weer afmelden !

Daarnaast zijn de feiten die ze geeft niet eens correct.

Het probleem met algemene reacties is dat iedereen zich daardoor aangesproken voelt.
Ik geloof dat ik in mijn reactie zeer netjes en rustig heb gereageerd. Ik vind dus ook dat jij in jouw lekker algemeen gestelde commentaar daar best wel rekening mee kan houden.
Ik heb vergeefs enkele maanden gewacht op een reactie van degene die dit topic heeft gestart. Kennelijk bestaat er bij die persoon geen enkele reden om op mijn reactie te reageren. Waarom??

Ik ben voor het 3e jaar achter elkaar door Thailand getrokken en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat hetgeen er door de starter van dit topic wordt gesteld niet waar is.

Auk.

Het “probleem” met dit soort (blog)sites is dat het gros reacties plaatst welke uitsluitend gebaseerd zijn op een eigen ervaring. Hier is niets mis mee in zowel negatieve als ook positieve zin. Wat mij opvalt is echter dat veel postings pretenderen een land te “kennen” na 1, 2 of zelfs 10 keer een week of wat in dat land op vakantie geweest te zijn. Hoe komt dit toch? Vele posters wonen hun hele leven al in Nederland en weten daar zelfs nog maar bar weinig, hoe kan het dan dat men na 10x b.v. Samui pretendeerd THAILAND te kennen?

Right to the point.
Woon hier nu 4 jaar, volledig tussen de Thais en in een weinig toeristische streek. En nog krab ik mij meermaals in het haar : -hoe dit of dat op te lossen - hoe is het mogelijk dat … - waarom zo enz…enz.
En als je durft rechtuit te zijn tegen mensen die naar hier willen emigreren na 1 of 2 maal verlof, wordt je vriendelijk bedankt maar (we geloven er maar de helft van) en we doen het toch…en zo hoor je dan van al die farrangs die met hangende pootjes terug gaan.
MVG Frank

Ach ja… met het hoofd tegen de muur lopen doet de meeste mensen wel eens meer deugd dan ze beseffen…:hihi: