Wat heeft Meneer of Mevrouw Mikmak met een negatief reisadvies te maken!!
We zijn het er allemaal eigenlijk wel over eens dat het weer een vlaag van idioterie en waanzin is dat er een MOGELIJK reisadvies zou KUNNEN komen, maar toch, daar gaat dit topic over, Meiden. De rest hoort bij eStore of Veel Plezier, Welkom THuis!!
Das idd wel een mogelijkheid, Hans! En dan ben je idd zuur!! Maar hoe erg houd jij er rekening mee dan??
Wij waren jaren geleden in Marmaris toen daar een cafe āopgeblazenā werd. De verhalen hier in Nederland waren vreselijk!! Wij geen mobieltje mee, mn ouders in all staten, bleek dat 2 toeristen elkaar hadden beschoten!! Maar er was dreiging geuit door de koerden! Vandaar die angst voor ontploffingen dus.
Ik ga er meestal vanuit dat er niets gebeurt, en ga gewoon, vandaar mn reaktie op de andere dingen! Maar ben wel benieuwd hoe jullie daar met dit soort dingen omgaan
Groetjes Annemiek
Ik vind het allemaal zwaar overtrokken, er kan overal wat gebeuren, zelfs hier in Nederland.
Inderdaad dreigt de PKK elk jaar met aanslagen, maar er zijn nu noodwetten in de maak die terrorisme en pogingen daartoe in de kiem moeten smoren.
En by the way Turkije is een heel groot land, 24 keer groter dan Nederland dus de kans is groter dat er niks gebeurt is groter dan dat je iets raars meemaakt. Ik ga gewoon en laat me niet gek maken, ik ga al jaren en heb nog geen enkel noemenswaardig probleem gehad. Ik vlieg zelfs met Onur Air, goede service en lekker eten aan boord