Neem je souvenirs mee uit Thailand?

Neem je, als je terugkomt uit Thailand, souvenirs mee? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je mening toe!

:zon02:Ja ik neem altijd iets mee, altijd als ik naar een souvenir kijk in mijn huis dan denk ik toch weer aan, waar ik het gekocht heb en dan krijg ik weer zin in :thailand:vakantie.
Je hebt er toch altijd leuke herinneringen aan. :zon02:

Ik nam een houten olifantje mee, herinnering aan de olifantentocht:zon02: en wat polo’s voor de man en zoon

Altijd!! meestal sigaretten,bloemen houtsnijwerken,horloges,boeken(kook).
En als ik op de vlieger stap richting Belgie,neem ik een “lege geldbeugel” mee.

:chin:Ik neem vaak mee naar Nederland van die heerlijke Thaise koekjes en snoepjes kan je niet echt souverniers noemen
En veel verdriet om dat ik veel lieve mensen achterlaat.:thailand::cambodia:

Souvenirs, ja hoor. Voor de dames in m’n omgeving bv. tablerunners van thaise zijde, een make-up doos met mooie dessins. Voor jongeren een zaklampje met een laser, leuke polo etc.
Voor mezelf weer eens een nieuwe Breitling, Lacoste shirts en meer van die nepartikelen.

Het enige wat ik mee terug neem zijn sigaretten en Sang Som en natuurlijk de drogekruiden en chilipaste om de lekekre Thaise gerechten te maken maar dit vind ik geen souvenirs. De aller eerste keer kocht ik echt alles wat los en vast zat hahaha

En van die Nori-chips, zeewier in blaadjes maar gezouten zoals chips en het weegt niets…daar namen we een voorraad van mee, zo lekker :chin:

mai bok.

Alleen foodartikelen, meestal pasta/s en potjes die ik niet kan ontcijferen en dan thuis komen en er iets mee doen. Altijd een verrassing.

Kleding en tijgerbalsem ik ben er al te vaak geweest om nog iets leuks te vinden

Huhh? Kleding meenemen? Dat maak je toch zelf?
Dacht trouwens dat je al een tijdje dood was.

Haha geweldig dit is nu humor
die dood is is wel een ver familielid van mij geweest
heb helaas niets geerfd anders had ik nu in Thailand gewoond

1 like