Nederlandstaligen in Granada

Hallo,

Ik ben Chris, een 33 jaar jonge Vlaming afkomstig uit Gent. Ik heb me recent gevestigd in de Valle de Lecrín, ten zuiden van Granada, waar ik aan de universiteit verbonden ben.

Ik zou graag in contact komen met Nederlandstaligen in de streek, om mijn vrienden- en kennissennetwerk wat uit te bouwen. Ik hou van wandelen in de natuur, van cultuur (concert, theater, bioscoop, …), van reizen en van lekker eten.

Saludos
Chris

Niet direct in Granada, maar op het Spanje Reiscafé loopt er deze Topcic :

1 like

Ik kom over een kleine drie weken naar Granada! :smiley: Tot dan!

Hallo,
Begin van 2013 verhuis ik met mijn vriend naar Granada. Lijkt me leuk om dan met wat andere nederlandstalige in contact te komen! mochten jullie nog tips hebben over het huren van een appartement hoor ik het graag!
Groetjes

Hallo Chris

Mijn naam is Roeland uit Limburg (BE). Ik woon in totaal al een goede 10 jaar in Granada. Samen met wat andere Belgen zijn we nu bezig om contacten te leggen met andere Belgen en Nederlandstaligen in de streek. We hebben net vandaag pas ook een community opgericht op Google+ genaamd “Vlamingen in Granada” om te proberen via deze weg meer contacten te kunnen leggen en om af en toe eens wat leuks te organiseren in een internationaal sfeertje.

Groetjes

Roeland

Hallo Chris

Mijn naam is Roeland uit Limburg (BE). Ik woon in totaal al een goede 10 jaar in Granada. Samen met wat andere Belgen zijn we nu bezig om contacten te leggen met andere Belgen en Nederlandstaligen in de streek. We hebben net vandaag pas ook een community opgericht op Google+ genaamd “Vlamingen in Granada” om te proberen via deze weg meer contacten te kunnen leggen en om af en toe eens wat leuks te organiseren in een internationaal sfeertje.

Groetjes

Roeland