Hallo, zijn er mensen in Nederland die het ook niet meer zien zitten in Nederland. Ik woon nu op Gran Canaria naast Africa en toch in europa. het bevalt me zeer goed altijd zon en nooit meer winter, zon zee, strand, enz… Ik zoek een leuk gezellig iemand die net als ik van het leven wil genieten. Ik ben een spontane gezellige, lieve man van 43 jaar. Hoop snel iets van je te horen !!!
Met vriendelijke groet Johnny
hoi JOhnny,
Ik heb voor dit jaar (nog) geen plannen maar het lijkt met leuk/ makkelijk om in Gran Canaria met jou daar af te spreken; als je toch al wegwijs daar bent… Ik ben een vrouw van bijna 40, nog niet veel reiservaring en op GC nog nooit geweest.
Houd van natuur en cultuur,stappen en shoppen maar ook actieven dingen; quad rijden, jetski enz
ik heb ook een fb profiel en op mijn persoonljk profiel staan ook fotos. Zou het wel fijn vinden als er van te voren een kennismaking is geweest zodat we het een en ander kunnen uitwisselen(niet dat ik dadelijk daar alleen sta
)
Ik hoor nog van je als het je wat lijkt, GR. Debby
Ik bedoelde deze… Dit jaar zit er helaas voor mij geen vakantie in. Ik ben namelijk net uit een verbouwing , dus ik moet nog veel thuis afmaken. Bovendien ben ik ook nog eens in de zomer jarig.
Voor volgend jaar met de vakantie ben ik al voorzien. Ik was vorig jaar (2011/ 2012)namelijk al vijf keer weg geweest; hahhaaha… hoe bedoel je vanhet leven genieten??? Dus nu een beetje rustig aan doen. Maar toch bedankt voor je reactie.
Heb je ook foto’s of een account op facebook ofzo.?