Leuke tentgenote gezocht, Nederland ook beu en toe aan een nieuwe avontuurlijke uitdaging. Zuiden van Gran Canaria gemiddeld 25/35 graden per jaar, regent 2 a 3 keer per jaar. Mijn interresse gaat uit naar een vrouwelijke maatje, een maatje met wie je alles deelt. Samen genieten zon, zee, strand, maar ook avontuur. s,avonds gezellig bbq glaasje wijn enz… gewoon lekker jezelf kunnen zijn. stukje verder op perceel wonen vijf leuke gezellige mensen.
Ik heb Nederland verlaten vanwegen het slechte weer, de sress, gaotisch, belastingingen, rekeningen, heb eigelijk nooit echt tuis gevoeld in Nederland.Woon nu twee jaar op Gran Canaria het bevalt me zeer goed. het enige wat ik mis is een maatje. Wil je voor de rest van je leven vrij leven kun je contact opnemen via een privébericht.
Welkom op Wereldwijzer!
Het is misschien handig om even een berichtje achter te laten in het Reisgenoten Forum, wellicht vind je hier een leuk maatje.
Overigens heb ik je telefoonnummer verwijderd, dit is namelijk niet toegestaan. Telefoonnummers kun je later eventueel nog uitwisselen via een privéberichtje. Verder wens ik je succes met je zoektocht!