Maar ik hoor hier alleen maar ervaringen van mensen die het lange tijd geleden heb ingediend.
Ik hoor hier geen enkele persoonlijke ervaring van mensen die het al langer geleden hebben ingediend.
Als je de link volgt, die inmiddels al 2x is gegeven, zie je de ervaring van mensen die dit proces in Oktober 2009 zijn ingegaan. Recent genoeg voor je?
en al afgerond? Ik blijf toch wel bij mijn standpunt dat je het automatisch verliest ik geloof wat de IND op hun website vermeld dat lijkt mij de waarheid ze zijn niet voor niets een overheids orgaan.
Automatisch verlies staat er al jaren bij, en dan komen we nu weer op het punt terecht van alle uitzonderingens gevallen waar men bebruik van dient te maken volgens de wetsvoorschriften van zowel de Thaise als Nederlandse naturalisatie regels, en daar ga ik echt niet meer op terugkomen. Deze kan je in de diverse toegevoegde draadje’s lezen en waarvan enkele zeer recent.
Zoals ik die al 6 keer heb herhaald zijn die uitzonderingen bij Nederlandse naturalisatie voor landen die dubbele nationaliteit herkennen. Volgens de IND zou dat niet Thailand zijn en is het daarom een automatisch verlies land. Ik heb een voorbeel gegeven van Turkije waar de IND het ook van herkent. Vallen ze niet onder die uitzonderingen moeten ze afstand doen van de Turkse nationaliteit. Maar goed zoals ik al 10 keer heb geschreven wij gaan er toch niet uitkomen maakt mij ook niet uit ik hoef ook niet te naturaliseren en wens iedereen succes om de NL nationaliteit te verkrijgen. Ik zou hem wel willen ruilen voor de Australische nationaliteit.
ikke niet hoor ik slaap hier heerlijk in Sydney. Wel gedroomd vanacht over de nieuwe film 2012 wat een ontzettend gave film is dat ben daar gisteren geweest zeer gaaf. Als ik van die forum wakker moet liggen kan ik beter gelijk stoppen hahahaha. Ik geeft alleen maar advies wat mensen er vervolgens mee doen moeten ze lekker zelf weten.
Maar dan wel graag advies wat klopt, en niet zoals eerder aangegeven omtrent dit topic dat mensen op een verkeerd been worden gezet.
Ben zelf een liefhebber van een ander soort genre film’s, maar een ieder zijn habbit.
Ik ben nogmaals nog steeds van menning dat ik niet ongelijk heb dus mijn info is naar mijn menning nog steeds correct. Je kunt de discussie blijven voor maar voor de 6 de keer ik blijf bij mijn standpunt en jullie bij die van jullie en dat is prima wat mij betreft.
Dat is mij inmiddels wel duidelijk hoor, en dat ondanks al die draadje’s naar recente bevindingen en dat heeft niets te maken met een standpunt.
Je moet kijken naar de uitzonderingen in de naturalisatie wetten Ned/Thai daar zijn wetten voor bedoeld en om er gebruik van te maken.
Dat heeft niets te maken met een mening of standpunt.
Ik hou met aan het standpunt van de IND die zeggen automatisch verlies. Uitzonderingen kent de Nederlandse Naturalisatie wel maar alleen voor landen waar het ook herkent word bij de IND dat geld niet voor Thailand. Volgens mij kook je inmiddels prima hoor blijven doorgaan hahahahah.
Je snapt het echt niet, aangezien je aangedragen gedachte maak ik er uit op dat jij er eerder van kookt dan mij.
We dwalen af, en gaan elkaar gezien vanaf jou kant met je antwoordt elkaar niet in elkaars waarden laten.
Ik kook geen dag heeft ook helemaal geen zin krijg je het alleen maar warm van hahahaha.
Ik laat iedereen in zijn waarde hoor waarom niet. Maar ieder heeft een andere mening en dat is zijn goeds recht volgens mij. Maar zoals ik ook vaak heb getypt is dat we er toch niet uit gaan komen dus laat het lekker voor wat het is. Ik heb mijn mening en jij die van jou en dat is dat.
Een mening is wat anders dan gebruiken maken van je RECHT, maar zelfs dat dringt nog steeds niet tot je door,en dat is jammer.
Van de 7 dagen per week kook ik er gemiddeld 5, maar dat heeft te maken met het bereiden van eten. Moet hier ook wel om lachen aangezien je mening, maar het is wel een serieus onderwerp, dus is het van belang dat personen worden gewezen op hun RECHT en vooral goed worden voorgelicht.
Ik vertel gewoon wat de IND vermeld en zegt volgens mij zijn zei de wetuitvoerders volgens mij. Maar goed ga lekker verder koken doe waar je goed in bent en veel succes ermee. Ik ga zo even lekker shoppen in het heerlijk warme Sydney vandaag 40 graden dus lekker zweten. Wat ben ik blij dat ik niet in dat vreselijk koude NL ben al weer een rede om er niet te wonen.
Wat mij betreft mogen ze je er houden :dag:, en wie zegt dat ik goed ben in koken,dat is een normale bijkomstigheid lijkt mij allemaal vrij simpel en logisch.
Nee, verstand hebben hoe RECHT in elkaar steekt daar ben ik vrij goed in.
Ga maar lekker shoppen veel succes daarmee, zweet ze :zon02:.
Bedankt ik wil dat ook graag Nederland trekt mij niet ik ben er pas weer 2 maanden geweest het is niet mijn land. Zweten valt wel mee ben gewend aan 30 plus dit omdat ik al meer dan 2 jaar aan het rondreizen ben.
Ik dacht dat je thais kookte vandaar dus specaliteiten. Sorry hoor verkeerd begrepen.
Ik heb inmiddels al gewinkeld was weer erg leuk.
Lees in hoofdstuk 4: Beoordeling afstandsverplichting, even het stuk lezen onder punt: 4.5
Alsnog beroep op uitzonderingscategorie.
En dan ook hoofdstuk 5: Beleidsmatige knelpunten.
Dus als je bij je aanvraag meteen bezwaar in dient en dat je jezelf beroept op de uitzonderingscategorie waardoor je jou oorspronkelijke nationaliteit ook kunt behouden, dus 2 paspoorten is mogelijk.
En zo te zien zijn dit de werkinstructies bij de IND.