Na speuren op het internet zag ik deze site en wat fijn en leuk om te lezen dat er meer Nederlanders opzoek zijn naar gezellige andere Nederlanders, ik ben Simone en 31 jaar en woon in Gaia alweer ruim een jaar en ben moeder van een prachtige dochter van 1 jaar. Woon samen met een portugeese man en ben gelukkig maar toch ondanks dat mis ik het lekker Nederlands kletsen en onze dingentjes… ik hoop dat er iemand terug mailt en leuk vind om af en toe eens wat te gaan doen ook al is het maar gezellig koffie drinken en kijken of we een vriendschap kunnen opbouwen, fijne dag en hoop tot snel horens groetjes Simone
Een beetje laat een berichtje maar weet nu pas van deze site af… Woon je nog steeds in Portugal… en nog opzoek naar een leuke vriendin… ik ben Simone 31 jaar en moeder van een dochter en woon hier nu iets meer dan een jaar in Gaia samen met mijn portugeese vriend. Lijkt het je leuk dan mag je mij mailen op simone2121@live.nl
Groetjes Simone
Helaas tref ik niemand in de provincie alentejo aan. Ik en een vriendin van mij komen daar per oktober te wonen waar we een landgoed met verschillende huizen gaan beheren voor de nederlandse eigenaar en mogelijk de zomer ook de verhuur gaan doen.
Mijn ouders wonen al bijna 6 jaar in Portugal en mijn ex was portugees dus genoeg ervaring en affiniteit met het land. Voor mensen die willen emigreren: het is ontzettend moeilijk een baan te vinden alleen al voor portugezen zelf dus tenzij je iets voor jezelf begint is het vrij lastig het hoofd boven water te houden.
Er is in portugal ook een nederlands magazine voor en door nederlandse immigranten. Misschien ook een leuke tip voor velen om contacten op te doen. Ik zal eens aan mijn ouders vragen hoe dat heet.
Als er nog mensen zijn in de regio alentejo die op zoek zijn naar leuke contacten dan houd ik me aanbevolen.
Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar iemand aan wie ik een paar vragen kan stellen over Lissabon. U woont hier vlakbij dus zou ik u misschien een paar vragen mogen stellen?
Hi iedereen!
Mijn naam is Sofia ik ben 29 jaar en kom oorspronkelijk uit Amstelveen, maar ik woon sinds april 2014 in Porto . Ik heb een dubbele nationaliteit ( moeder is portugees , vader nederlands)en zou het leuk vinden om andere Nederlanders die in het noorden wonen te leren kennen. Ik hoor het graag indien iemand hier interesse in heeft!
Hoi Sofia, ik was je al op een andere post tegen gekomen. Ik ben plannen aan het maken om naar Porto te verhuizen. Het zou leuk zijn om contact te maken? CarlyMonique@yahoo.com
Ik zag op Google Maps dat jij lekker aan de kust zit klopt dat? Hoe bevalt het leven in Portugal? Volgens mij moeten jouw kinderen nu ongeveer 7 en 9 zijn klopt dat?