Hulp op onze quinta in het midden van Portugal

Hallo wij José en Hannie

Zoeken hulp op onze quinta in het midden van Portugal
in ruil voor verblijf.

het is zeer afwisselend werk van olijven plukken tot schilderen bomen rooien enz…
Ben benieuwd …

Hallo Jose en Hannie,

ik ben op zoek naar een plek om te werken in oktober/november waarbij het verblijf en eten/drinken worden verzorgd. Wat vragen en bieden jullie? Is er een website waar ik kan kijken?

Groeten Ilse den Heijer

goedemiddag , ik zoek al een tijdje naar een plek in portugal om te helpen. :slight_smile:

Nu vond ik jullie , en het lijkt me fantastisch jullie te mogen helpen daar.

als jullie wat meer willen weten , en of geintreseerd zijn in positieve aanwezigheid en 2 helpende handen , please let me know :wink: Groetjes Robin Kruissen.
( Ik ben trouwens 19 jaar. mischien voor jullie handig om te weten :slight_smile: .

Hallo een vraagje waarom wil je naar Portugal komen en hoef je niet naar school?
Het is maar tijdelijk werk en het verblijf is als betaling voor je werk, dit wil zeggen we werken enkele uren per dag.
Hoe doe je de rest dan?? zoals eten e.d.
Wij zoeken mensen die zefstandig hier kunnen verblijven.
En een eigen inkomen hebben of iets dergelijks.
Hoe denk je je te verplaatsen ? We hebben alleen een fiets die je mag gebruiken.
En discotheken zijn niet in de buurt ! !
Wat als het eens een week regent??
Het is niet alleen vakantie, valt soms wel tegen!
Denk er maar eens goed over na en als je dan nog geinterreseerd bent zie ik je mail wel met je antwoord.
Groeten Moncayo

Dag Jose en Hannie, ik vlieg 18 jan. naar portugal waar mijn auto in de algarve staat, ik wil de komende weken langzaam weer noordwaards reizen, en het liefst wat meewerken op mooie plekken met aardige mensen, ik ben 48 jaar en prof. klusser . ik heb al wat adressen via helpx.net maar misschien dat ik ook bij jullie welkom ben. kan je iets meer vertellen, wat voor plek is het,wie zijn jullie? en waar… groetjes Menno