Vrijwilligerswerk Portugal

Ik zoek vrijwilligerswerk,voornamelijk in Portugal, het maakt niet uit waar in Portugal en ik sta ook open voor vele soorten van werk, ik wil namelijk wat ervaring op doen. Ik zou graag werk vinden voor een aantal maanden te kunnen doen. Ik ben een sociale persoon en ik praat een klein beetje Spaans en Frans en tamelijk Portugees en mijn Engels is best goed, dus ik zou zeker mijn plan wel kunnen trekken . Ik ben 23 jaar, en droom al jaren van naar Portugal te trekken, als ik die kans zou krijgen zou julle me helpen mijn droom waar te maken, als je een aanbieding voor me hebt, laat me zeker iets weten :

claudiake1@hotmail.com

SIW Internationale vrijwilligersprojecten heeft verschillende projecten in Portugal. Weet niet of de projecten voor aankomende zomer al bekend zijn, mocht dat niet het geval zijn dan zou ik even contact met hen opnemen. Succes met zoeken!

Hoi Claudia,

kijk eens op mijn site www.quintarural.nl of dat je aanspreekt.
Mijn droom om in Portugal te blijven is namelijk nét uitgekomen ; Ik ben hard bezig met alle voorbereidingen om dit seizoen voor het eerst de deuren te openen van deze mini-camping met B&B en glampingtenten en kan wel wat extra handjes gebruiken. Dat je bij voorbaat al Portugalliefhebber bent, is mooi meegenomen. :wink:
Mocht het je wat lijken, stuur me dan even een mailtje waarin je je kort voorstelt, je ervaring vertelt en laat weten wat jouw verwachtingen zijn.

Wellicht tot ziens in Portugal,

Natascha
www.quintarural.nl