Hallo, hallo!!

Hoi, mijn naam is Martina,
Ik geloof dat ik hier enkele jaren geleden nog eens geweest ben, maar ik kon m’n “naam” niet meer herinneren die ik had gebruikt, laat staan m’n wachtwoord. Dus, omdat het ook om iets anders gaat dan toen, heb ik me opnieuw ingeschreven.
Deze keer gaat het over “emigreren”… we zijn op zoek naar een woonst in Portugal. Ook al weten we al dat het daar crisis is, en moeilijk aan werk te geraken valt, blijft ons ( m’n man en mijn) hart daar naar verlangen. We hebben ook niet zo’n groot bugdet om te spenderen, maar toch genoeg denk ik om een start te maken daar…
we hebben even getwijfelt omwill van de lonen daar die zeer laag zijn, en zijn even gaan checken of we niet beter in het zuiden van Frankrijk zouden wonen, maar daar ist nu koud haha :biggrin: Dus, hebben we die gedachten weer opgeborgen en Portugal weer naar boven gehaald…
alle suggesties zijn welkom!!!

Amai zeg wat een saai forum… pfff :rocker:

In welke regio in Portugal hebben jullie interesse, Portugallover?

Tot hiertoe al zeker Alentejo! In het voorjaar gaat m’n man nog wel het noorden verkennen… maar Aljentejo staat voorop!

Als je wil, bezorg ik je de contactgegevens van enkele makelaars waarmee ik goede ervaringen heb. Zitten wel allemaal aan de Costa Vicentina, mijn favoriete stukje Portugal.
Werk vinden is in Alentejo wel heel moeilijk. Er is gewoon veel minder werk dan in bijvoorbeeld Lissabon, en daar is het ook al niet gemakkelijk…

Ik weet het liesbetje, dat het niet gemakkelijk is op terein van werk vinden… dat baarde ons in eerste instantie ook zorgen…

Je mag altijd de contactgegevens geven van die makelaars hoor…

Ik DENK dat ik je een privé-bericht heb gestuurd, maar ik kan het nergens terugvinden… geef even een seintje, oké?

Ja tis in orde, je hebt het zelfs twee maal gestuurd! Dank je …