@ Rosanna: We kunnen idd als ik in juli naar Alanya kom wel afspreken, lijkt mij ook heel erg leuk! En ik hou je zeker op de hoogte
@ Myrna: Ja ik ga je zeker opzoeken!! Denk dat ik je nu wel kan herkennen. Als mn vliegtuig op tijd land kom ik je misschien nog tegen in de Bellman of James Dean en anders kom ik zeker langs je werk! Je ziet me wel verschijnen
Tot volgende week!
@kelebek: we gaan zeker een keer lekker stappen met zýjn allen!! rosanna, heb je ook zýn om dan mee te gaan?? gezellýg met nederlandse meýden op stap??
vandaag een lekker dagje thuýs gepland heb helemaal geen zýn om weg te gaan
mýsschýen dat we vanavond ff býertjes gaan drýnken op taksým maar we zýen wel waar we terecht komen!
Nou dan ga ik mooi ff mee hoor een avondje op stap met mân landgenoten wha ha dat word hardstikke gezellie!
Hey Mirna wanneer kom je precies naar Alanya en wat doe je in Istanbul?
Heb je daar kenissen ofzo?
Ik ben er nog nooit geweest maar klinkt wel gezelligâŚ
Nou we houden elkaar op de hoogte he doei doei en veel plezier vanavond!
@rosanna: hey, ýk kom denk ýk de 25ste of 26ste naar alanya toe⌠heb er echt zýn ýn om al mýjn vrýenden weer te zýen enzo⌠ýk ben hýer ýn ýstanbul býj n goede vrýend van me!! echt heel gezellýg ýn ýstanbul en zoo mooý alles!!
ýk moet eýgenlýjk nog steeds fotos maken van alles hýer maar dat komt morgen wel want we hebben op dýt moment geen water en zonder een lekker douchje kom ýk de deur nýet uýt!!!
Ik wacht op jullie hoor!
Wordt vast heel gezellig als jullie er zijn.
Doet de douche het alweer Myrna?
En heb je Mustafa Sandal nog de groeten gedaan van me?ha ha
Oke ik spreek jullie gauw weer.
Veel liefsâŚ
Ik heb even rond gekeken en volgens mij gaan de meeste meiden naar Marmaris en omstreken.Wat jammer!Ik hoop dat ik nog wat meer reacties krijg van meiden die in Alanya wonen of gaan wonen,dat zou ik echt leuk vinden!Succes allemaal en veel liefs Rosanna
Mijn grootste droomwens is om met mijn moeder naar Turkije te verhuizenâŚHet leifst Alanya, maar ik weet bijgod niet hoe en ik ben bang voor alles wat fout zou kunnen gaan⌠Met die visums en al die stempels die je meot halenâŚKan iemand mij hier misschien iets over vertelllen over hoe dat allemaal in zijn werk gaat? Ik ben turks aan het leren maar dat gaat heel langzaam bij mijâŚik zou er alles aan doen om het te regelen⌠LĂźtfen, help mij
Op 23 mei vertrek ik naar Alanya ! Ken je het hotel gran okan ? En persoonlijk, wat vind je van Alanya ? Marmaris, Bodrum zijn me niet onbekendâŚwat Alanya zal wordenâŚ!!! Groetjes ! Weet je, het scheelde geen haar of ik woonde ook in Marmaris, maar mijn ouders hebben me dat verboden⌠! Amuseer u daar, maybe tot binnenkort ?
Rosanna, ik zit in augustus voor een maandje in Antalya. Misschien kunnen we een keer wat afspreken. Als ik daar toch een maand zit wil ik Alanya ook wel een keer bezoeken
Echt echt heel erg sorry dat ik zo lang niets van me laat horen hier maar ik ben vorige week begonnen met mn nieuwe baan als reisleidster en heb het heel erg druk!Maar het is echt een heel leuke baan en hardstikke gezellie.Ik ben echt heel blij!Eindelijk wat leuks gevondenâŚIk wilde even tegen iedereen zeggen bedankt voor jullie lieve berichtjes en zodra ik een vrije dag heb ga ik weer even uitgebreid reageren ok?Heel veel geluk iedereen!Liefs Rosanna XXX
ik ga volgende week (28-juni-2005) naar alanya
weet je wat leuke plekker daar âŚ!
wij gaan naar een hotel vlak bij het strand⌠hoop er maar het beste van⌠was namelijk een last minut reis
Hallo ik ben een meid van bijna 25 jaar en ik wil heel graag naar Turkije (Alanya) verhuizen. Niet omdat ik daar een vriend heb maar omdat ik het gewoon een geweldig land vind en toe ben aan een nieuwe uitdaging!!! Ik moet er nog wel heel goed over nadenken want ik moet hier in Nederland veel achter laten⌠Ik heb mijn eigen huisje een auto en een leuke baan⌠Ik ben benieuwd naar de verhalen van andere nederlanders die in Alanya wonen. In September ga ik 1 week om me nog eens goed te orienteren. Ben benieuwd naar de reacties!!! als je wilt kan je me ook mailen op [EMAIL=âdebje2609@hotmail.comâ]debje2609@hotmail.com
Leuk je ook hier tegen te komen.
Heb hetzelfde als jou! Wil heel graag naar Alanya, niet alleen om me vriend, maar ook om het land en de mensen, de cultuur en de gastvrijheid.
Zit alleen vast aan me erg leuke baan die ik hier heb en eigenlijks niet op wil geven.
Ook eerst goed sparen voordat je gaat is een goede tip, you never know namelijkâŚ
Dus je gaat in September weer naar Alanya?
Leuk hoor! ik over iets meer dan 3 weken en heb er egt enorm zin in
Jammer dat je niet rond dezelfde tijd gaat!
Ja is inderdaad jammer!! Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk al gaan alleen kan dat niet met mijn werk⌠Kan gelukkig nog een weekje vrij krijgen in September. Ik zit ook met heel veel twijfels hoor! heb hier ook een leuke baan een huisje en dat moet ik er allemaal voor opgeven. en dan heb je natuurlijk ook nog je familie en vrienden⌠Heb het er met mijn ouders over gehad en die staan gelukkig 100% achter me. Wel fijn om met mensen te praten die in de dezelfde situatie zitten het is ook niet niks natuurlijk even verhuizen naar turkije!!! voeg me toe op msn als je wilt kunnen we er lekker over door kletsen haha
Ik ga apartement huren met een vriendin deze zomer⌠en ik zag je forum en vroeg me af wat je op dit moment eigelijk doet? aangezien deze forum van paar jaar geleden is hihiâŚwant ja ik hga huis huren moet er ook gewerkt worden⌠wat doe jij eigelijk??
Hoi Rosanna,
Ook ik woon in Alanya. (sinds september 2009). Net als jij ben ik op zoek naar contacten met landgenoten! Als je zin hebt om een keertje af te spreken, laat het me maar weten. Mijn emailadres is: meriank@hotmail.com
Liefs Merian
Hoi,
ik zie nu ook pas dat je berichtje al van een paar jaar geleden is, hihihi. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor werk je nu doet en of je nog in Alanya woont.