Nazomer 2008

hallo,
ik wil in de nazomer van 2008 voor een tijdje nederland verlaten. ik ben nu aan het denken om dan naar costa rica te gaan, wat rond te trekken wat vrijwilligerswerk heel veel zien en genieten van het weer natuurlijk. Heeft iemand tips of dezelfde ideeen?
groetjes nadine (20 jaar)

Hee,
Na (hopelijk) dit jaar mijn examen te halen ga ik er een jaartje tussenuit
o.a. Costa Rica staat in de planning, dit dan ook in de nazomer.
Indd wat vrijwilligerswerk doen, genieten van het weer, en
ook nog wat surfen en spaans leren. :teeth:
Ben jij al iets verder met het plannen van je reis?
Doe je het via een organisatie of wil je op eigen houtje?
Misschien wil je me toevoegen op msn, [EMAIL=“Maaike_05@hotmail.com”]Maaike_05@hotmail.com
Liefs, Maaike

Hey Nadine en Maaike,

Ik ben plannen aan het maken om komende zomer naar costa rica te gaan, om vrijwilligerswerk te doen bij La tortuga feliz ( www.latortugafeliz.com )
Het is een project opgezet door een nederlander en heeft alles te maken schildpadden. Er zijn positieve en leuke verhalen over ! kijk anders even op de site.

Ik wil eerst 2 of 3 weken werken op het project ( waar je trouwens ook spaans kunt leren ) en daarna nog door costa rica reizen. Ik heb al eerder gesurft en wil dit ook in costa rica gaan doen. Aangezien jullie ook dit soort plannen hebben kunnen we messchien wat combineren of iedeen uitwisselen.

Ik hoop nog wat van jullie te horen! Groetjes Esther.

Hee allemaal!
Ik vertrek 3 oktober naar Costa Rica. Daar wil ik eerst een paar weken Spaans leren en dan vrijwilligerswerk doen. Het lijkt mij leuk/fijn om in contact te komen met wat reisgenootjes die ook in die periode in Costa Rica zullen zijn, aangezien ik alleen ga.
Ik ben 18 jaar, vrouw en kom uit Utrecht. Ook ik doe dit jaar eindexamen, Maaike. Als jullie interesse hebben hoor ik het graag! :wink: mijn email: [EMAIL=“kaj_schut2@hotmail.com”]kaj_schut2@hotmail.com
groetjes!