Navimag ferry Puerto Montt - Puerto Natales ervaringen gezocht

Hi, ik denk erover eind van het jaar Patagonië te gaan bezoeken en de Navimag ferry te nemen. Iemand ervaring hiermee?
Heb wat slechte ervaringen gelezen ivm met life stock wat ook vervoerd wordt en waarvan je nogal veel overlast zou kunnen hebben…

Iemand ervaring met deze trip?

Heb tijdens mijn trip niks gemerkt van vee. Misschien dat er vee in het bagageruim zit.
Het heeft meer weg van een cruise dan een ferry.

Dat verhaal van die koeien doet zich idd. Ook in Lonely Planet. Maar dan gaat het over het laagseizoen ginds, in de winterperiode …

Bedankt voor de reacties.
Ik zal mijn ervaringen laten weten, mocht ik hem inderdaad nemen

Via Wereldwijzer app

Wat ik er nog van weet is dat het uitzonderlijk duur was die tocht, en je deze beter met de auto kunt maken want dat is naar mijn ervaring hartstikke mooi. Succes!!

Als het wat luxer mag en tussen Zuidkaap/Ushuaia en Punta Arenas, kijk dan eens op www.australis.com. Volgens mij véél meer waar voor je geld, ook omdat je enkele “landingen” maakt.

De Navimag kost 450 US$ in december…

Flipsen, ik heb Australis ook bekeken, mooie trip, maar ik reis alleen en in december kom ik op een bedrag van ruim 4000 $ uit… B cabins niet beschikbaar, dus betaal ik de volle mep, dat is me echt te gek voor 4 nachten!

Via Wereldwijzer app