Natuurramp Zuid-oost Azie

Beste Lezers,

Graag wil ik stilstaan bij een ramp van ongekende omvang.

De bevolking in de diverse getroffen landen heeft vele verliezen geleden,toeristen die vermist worden enz.

Het toerisme zal zeker vele jaren nodig hebben om te herstellen,de bevolking zal er daarom zeker niet bij gebaat zijn dat de toeristen weg zouden blijven.
Daarvoor is veel geld nodig.

Steun de mensen in de getroffen gebieden,er is een gironr. opengesteld voor jullie bijdrage:giro 555

Kom op Turkije-liefhebbers,laat je hart spreken,

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Mijn vriend en ik hebben al geld overgemaakt… Wij wonen zelf ook bij het strand…het zal ons maar overkomen! ECHT VRESELIJK! Die mensen hebben gewoon niks meer!

Krijg er elke x weer kippenvel van, meer kan ik eigenlijk niet zeggen!

H’daylover! :frowning:

Hoi allemaal,

Zoals Hans al vroeg aan iedereen, geef aub!!!
Het is er DE HEL op aarde.
Mijn zwager en schoonzus zijn er, zijn op vakantie in Puhket, hebben het godzijdank overleeft maar liggen allebei in het ziekenhuis.
De weinige berichten die we van hun doorkrijgen,is dat het met geen pen te beschrijven is ,wat daar is gebeurd.

dus nogmaals…

Sem.

Ik heb ook reeds mijn bijdrage gedaan voor de bevolking daar.Het is erg,stel je voor dat Turkije zoiets overkomt.Geen toeristen, geen inkomen.
Dus mensen van dit forum, het zijn overal eindejaarsfeesten,die mensen hebben nu andere zorgen,steun die mensen in nood.
Franka

Beste mensen.

Ook wij hebben zojuist de bank een opdracht gegeven voor een donatie. Het is werkelijk verschrikkelijk wat daar gebeurd is! En hoe nu verder? Inderdaad!

Wij hebben op Sumatra ook familie wonen, maar gelukkig net niet in het rampgebied. Wij proberen ze al vanaf gister te bellen, maar dat is nog niet gelukt.

Dus lieve mensen, laat uw hart spreken!
Mvg. Roanna.

Wij hebben thuis besloten het geld dat we wilden opsteken (vuurwerk) gaan doneren… Bovendien gaan een paar mannetjes (schatjes 12jr!!) op oude jaars avond de mensen hier in de buurt die wel vuurwerk afsteken om een bijdrage vragen…

Het is echt verschikkelijk wat daar gebeurd is, ken persoonlijk geen mensen die daar vertoeven maar leef wel met de mensen mee… Wat een kerst!!!

Liefs Linda

het is zeker verschrikkelijk wat daar gebeurd is.
ik heb ook mijn donatie gedaan. dat is wel het minst wat ik kon doen voor al die mensen daar die getroffen zijn

Originally posted by lindaozgur@28-12-2004, 16:07:48
**Wij hebben thuis besloten het geld dat we wilden opsteken (vuurwerk) gaan doneren… Bovendien gaan een paar mannetjes (schatjes 12jr!!) op oude jaars avond de mensen hier in de buurt die wel vuurwerk afsteken om een bijdrage vragen…

Het is echt verschikkelijk wat daar gebeurd is, ken persoonlijk geen mensen die daar vertoeven maar leef wel met de mensen mee… Wat een kerst!!!

Liefs Linda**

Hallo Linda,
Dat is **echt **een goed idee geweest ! Alle beetjes helpen !
Ik hoop dat de mensen die je daar kent het goedmaken !

Groetjes,
Pittie

http://www.giro555.nl/documents/banner_azie_468x60.gif

Originally posted by sem@28-12-2004, 14:35:48
** Hoi allemaal,

Zoals Hans al vroeg aan iedereen, geef aub!!!
Het is er DE HEL op aarde.
Mijn zwager en schoonzus zijn er, zijn op vakantie in Puhket, hebben het godzijdank overleeft maar liggen allebei in het ziekenhuis.
De weinige berichten die we van hun doorkrijgen,is dat het met geen pen te beschrijven is ,wat daar is gebeurd.

dus nogmaals…

Sem.

he sem, jij ook al hier? maar hoe gaat het nu met ze?

groetjes, kahya **

he sem, jij ook al hier? maar hoe gaat het nu met ze?

groetjes, kahya

Hoi Kayha,
Ja ik ben hier ook soms,eigenlijk alleen als ik info nodig heb ergens over, en vind het leuk om de berichten te lezen.

Mijnzwager en schoonzusje maken het redelijk, hebben het alleen psychisch erg zwaar.
Maar ik zal wat meer vertellen op de andere site Ok?

Groetjes Sem.

ok. heel veel sterkte ermee. onze kennissen zijn inmiddels veilig en wel in Nederland, die wisten niet eens wat er was gebeurt! ze zaten dan gelukkig ook in een heel ander deel van thailand.

groetjes, kahya

Vond het vanmiddag zo’ n emotioneel moment, die drie minuten stilte…Al die auto’s langs de kant van de weg. Had wel ff weer tranen in m’ n ogen staan…

Groetjes, Diamond

Wat is er ontzettend veel geld ingezameld he, echt geweldig!

Groetjes, Diamond

ik heb gister ook zitten kijken naar de tv…
daar word je toch stil van…

en dan al die kindjes die geld inzamelen… echt zo lief!!!
ik moest er echt van huilen…

xxx

Ik vond het ook echt super dat iedereen z’ n steentje bijdroeg. Hoe groot of klein ook, alle beetjes helpen.

Groetjes, Diamond

Hoeveel is de eindstand geworden…? Ik hoorde iets van 112 miljoen?

Ik vind het geweldig dat Nederland zich helemaal inzet, echt iedereen draagt zijn steentje bij. Daar zouden ze in de VS nog wat van kunnen leren. Die leveren een miljard dollar per dag in voor oorlogvoeren en nu… nog geen derde van dat bedrag naar Azië… Als ik het goed heb gehoord dan… Schandalig vind ik dat.

Wat de preciese eindstand is geworden weet ik ook niet maar ongeveer 112 miljoen. Had nooit verwacht dat het zoveel zou worden.

Groetjes, Diamond

vandaag weer een klein manneke wat muziek stond te maken in het winkelcentrum… echt lief… en hij was goed ook!!! echt mooie muziek…
en die 112 miljoen is natuurlijk nog maar een tussenstand he er komt nog veel meer bij… de actie is nog niet gestopt…

ik vind michael schumacher ook echt goed… hij heeft gewoon 10 miljoen dollar over gemaakt… ok hij heeft er het geld voor maar daar kunnen nog veel sporters een voorbeeld aan nemen…

Ja Schumacher heeft inderdaad heel veel geld geschonken, kunnen sommigen best een voorbeeld aan nemen.
Wij gaan vanavond ook nog even weer wat overmaken.

Groetjes, Diamond

Geef,doe de oproep vanuit jullie hart,ook de inzameling van gisteravond,blijf geven.

Giro 555

Het kan ons ook overkomen.

Nu brandt die lekker,he de zon,maar het kan morgen ineens anders zijn.
Lig je lekker aan het strand;en ineens,weg alles,familie,vrienden.

Deze week liep ik langs de vloedlijn in Komkoy;het strand was verlaten;liep daar alleen.Stelde mij voor hoe het zou zijn als er een gigantische golf vanuit zee richting de kust op me af zou komen.Zette de gedachte van me af;zoiets gebeurt hier niet…