AKTIE AKTIE AKTIE
Graag uw aandacht voor het volgende:
De ramp in een groot deel van Azië behoeft geen verdere uitleg. Miljoenen mensen met een dringende hulpvraag naar medicijnen, schoon drinkwater en voedsel was het resultaat. Duizenden mensen die familie hebben verloren of nog zoekende zijn. Enorme aantallen personen die nu het leven weer moeten oppakken met de weinige middelen die hen is behouden.
Inmiddels zullen velen onder jullie al een bijdrage hebben gestort op giro 555 waarmee verscheidene samenwerkende hulporganisaties al veel goed werk doen en ervoor zorgen dat uw geld op de juiste plek terechtkomt. Slachtoffers worden voorzien van noodhulp en maatregelen worden genomen om de lokale bevolking op de voet te helpen, zover als dat kan.
Binnenkort ( 12 januari a.s. ) vertrek ik naar Bangalore, Karnataka waar ik in eerste instantie zou gaan werken als lerares Engels voor vrouwen van het platteland aldaar. Aangezien ik slechts enkele uren verwijderd ben van het rampengebied hebben de medewerkers van een lokaal project ( Social Work for women, Bangalore, Karnataka, contactpersoon: Miss E. John ) en ik onze plannen tijdelijk gewijzigd.
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat houtskool een ontgiftende werking heeft op vuil drinkwater. De lokale bevolking verwerkt houtskool tot een poeder om het vervolgens in flesjes van 120 ml te verkopen voor twee dollar. Dit gebeurt onder normale omstandigheden.
Met uw hulp kan de lokale bevolking houtskool blijven verwerken en distribueren aan hulpbehoevenden in het gebied van Chennai, een gebied dat is getroffen door de zeebeving. Hulpbehoevenden betalen dan geen geld om schoon drinkwater te krijgen. Een kleine bijdrage is een groot verschil voor de slachtoffers van deze ramp.
Hierbij vraag ik om een bijdrage om deze actie in reddingswerk om te kunnen zetten. Bijdragen van uw kennissen, vrienden en familie zijn ook van harte welkom. Alle geïnteresseerden zullen per 20 januari regelmatig verslag ontvangen van het werk dat wordt gedaan met uw geld ( vergeet niet uw emailadres naar mij toe te mailen ). Elke bijdrage is welkom en kan gestort worden op Rabobank Gouwezoom, Tielweg 26, 2800 AH, Gouda rekeningnummer 36 68 03 919 ( o.v.v. inzamelingsactie voor slachtoffers Tsunami en uw naam ). In verband met de ernstige situatie en de dringende vraag naar hulp verzoek ik u vriendelijk om uw bijdrage uiterlijk 15 januari te storten op bovengenoemd nummer.
Ik wil u hierbij vriendelijk bedanken voor het lezen van dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Anuradha Bhageloe
Vragen, ideeen en/of opmerkingen zijn van harte welkom. Deze kunt u mailen naar: