Als ik aan Indonesië denk, dan denk ik aan...

Waar associeer jij Indonesië mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Tuurlijk denk ik aan de zon, het lekkere eten, de lieve mensen. Maar mijn hart gaat uit naar ons project om elke keer als wij er zijn, veel kinderen en mensen te helpen. Project Namaste heeft dit voorjaar een school geholpen in Negara, op die school zitten allemaal dove en blinde en kinderen met het down syndroom, ze hebben schommels, keyboards, gitaren en een drumstel gekregen.Dit najaar willen we graag zoveel mogelijk kinderen helpen die een hazenlip hebben, door een simpele operatie…Wie helpt mee, ons motto alle beetjes helpen en bij ons blijft er niks aan de strijkstok hangen, mijn vraag willen jullie ons helpen. website: www.projectnamaste.nl
We hebben jullie echt nodig, zodat we vele kinderen kunnen helpen, al is de gift nog zo klein, mogen we op jullie rekenen.

hoe mijn ouders 62 jaar geleden als tieners hun jeugd hebben door gebracht. Volgens hun verhalen hadden ze veel vrienden, gingen ze vaak uit dansen en hadden huisfeesten.

In Indonesie waren ze rijk. In Nederland hebben ze gelukkig een iets meer dan modaal inkomen.

Het had een multiple choice vraag moeten zijn :wink: want zowel de mooie natuur, cultuur, vriendelijke mensen en de sfeer spreken me aan. Al zoveel mooie plaatsen bezocht, dingen gedaan en gezien en nog zoveel te ontdekken. Maar nu ga ik niet meer om vakantie te vieren, nu ga ik met een ander doel en dat is met heel veel plezier het bezoeken van onze projecten in de regio Pangandaran.

Mijn eigen kleine Gili Nanggu (nee,…niet een van de 3 Gili’s!)! Voor mijn gevoel heb ik het zelf ontdekt (niet echt helemaal waar natuurlijk, maar ook niet helemaal onwaar! Een paradijsje op Aarde, voor ‘mij alleen’! Alles is ‘lekker’ daar, en zeker ook omdat op Gili Nanggu alles eigenlijk niets is… Er is gewoon …niets… En dat is wat het zo heerlijk maar: niets!

**

waarom reageert hier niemand op, wij hebben geld nodig voor die kinderen