Help!

Wij zijn 2 studenten aan de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening te Eindhoven.
En wij gaan in april en mei 2004 afstuderen in Indonesie, maar dan moeten we wel eerst een instelling vinden (op het gebied van zorg en welzijn) waarvoor wij project kunnen doen!!!
Je kunt dan denken aan bijvoorbeeld weeshuizen enz.
Of we kunnen als vrijwillgers deelnemen aan een al bestaand project.

Maar nu is onze vraag, hebben jullie informatie over instellingen in Indonesie waarvoor wij een project zouden kunnen doen of weten jullie misschien iets af van bestaande projecten in Indonesie???

Groetjes Chantal en Yvon!

[FONT=Times][SIZE=1]

Hallo,

Mijn naam is Shirley en ik zit op de opleiding CMV in Nijmegen. Mijn plan is om ook stage te gaan lopen in Indonesie. Alleen ik ga pas in Januari 2005. Maar ik ben nu al op zoek naar een stage, want ik ken de Indonezen en die zijn niet al te snel. Mijn nichtje doet SPW en gaat ook naar Indonesie, wij hebben daar namelijk nog familie zitten van onze moeders. Ik heb nog niet echt een idee wat ik precies zoek, maar Esther mijn nichtje heeft al contact gehad met een kennis en die heeft adressen van wel 53 (ongeveer) weeshuizen in Jakarta. Hebben jullie al enig idee hoe, wat en waar jullie willen stage lopen? En mochten jullie een project vinden, zouden jullie mij dan ook willen helpen? Ik zal mijn nichtje vragen of zij de informatie wil doorsturen over wat zij weet, goed. Dan kunnen we elkaar met z’n allen helpen!
Jullie kunnen mij mailen op sjurtje@yahoo.com dan kunnen we elkaar op de hoogte houden. Als jullie mij jullie mail adres ook sturen geef ik de informatie mee. Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen.
Groeten Shirley