Stages indonesie

Hallo!

In november (2013) willen een vriendin en ik graag stage lopen of vrijwilligerswerk doen in Indonesië. Onze voorkeur gaat uit naar les geven op een (lokale) basisschool in Bali. Heeft iemand toevallig een adres wat we kunnen benaderen of tips voor ons? Andere suggesties van stages zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Hoi,

Toen ik in sept 2011 op Bali was, heb ik een stel leren kennen die een vrijwilligerscentrum hebben opgezet in de buurt van Ubud.
Het een after school programma voor kinderen in de buurt. Ik ben er zelf niet geweest maar het was een leuk stel uit Australie die met veel enthousiasme erover praatte en me vertelde dat ze altijd wel opzoek zijn naar vrijwilligers
Het internet adres is www.slcbali.org, mail is info@slcbali.com

Groetjes

Ook heb je projectabroads.

www.projectabroads.nl

Erg leuk en interessant!

Je zou ook eens kunnen kijken op www.destination-indonesia.com, is een stagebemiddelingsbureau van 2 zussen uit Nederland (waarvan er een nu in Indonesie woont). Zij bieden stages aan op Lombok (eiland naast Bali) in allerlei sectoren. Ik zelf heb bij een viersterren resort 5 maanden stage gelopen, een vriendinnetje van mij heeft 2 maanden als onderwijsassistent meegelopen.