Reisgenoot vrijwilligerswerk Indonesie

Hee!

Ik zoek een reisgenoot die het leuk lijkt om vrijwilligerswerk te doen in Indonesie in de zomer van 2009.

Zelf dacht ik aan het project dat de reisorganisatie Activity International aanbiedt dat je kinderen lesgeeft op een basisschool/weeshuis/middelbare school in Bali.

Voor meer informatie over het project –>
http://www.activityinternational.nl/werken-reizen/azie/indonesie.asp

Aangezien ik maar 4 weken de tijd heb, wil ik het beste uit mijn reis naar Indonesie halen! Ik wil dus ook zeker in mijn vrije tijd het land gaan ontdekken.

Zelf ben ik 19 jaar oud en het zou dus leuk zijn als je onder de 30 bent. Man/vrouw maakt me verder niet uit. Ik heb nog nooit vrijwilligerswerk gedaan maar het lijkt me gewoon een geweldige ervaring. Ik zie het alleen niet zitten om alleen te gaan!

Als je geinteresseerd bent, stuur me een berichtje of laat hier iets achter;) Ik hoop nog iets van je te horen!

Groetjes

okeej zit nouw te leze:P klinkt echt wel ongelovelijk tof:P
ik ben zeker wel enthousiast heb je misschien msn? is wat makkelijker praten

Hallo,

Ik ben ook van plan om van de zomer naar Bali te gaan en daar tijdje vrijwilligerswerk te doen…
Heb je al wat geregeld?

Groetjes

Hoi,
in 2007 heb ik een half jaar vrijwilligerswerk in Indonesia gedaan. Het was echt een levenservaring. Een probleempje; ik heb heimwee. Ik verlang terug naar het land en de mensen.
Ik wil graag nog een keer voor een aantal maanden terug. Mijn idee is om te gaan reizen in combinatie met vrijwilligerswerk.
Ik ben opzoek naar een buddy die samen met mij op pad wil gaan.
Iemand interesse?

Greets, wendy

Hee wendy, Ik wil ook graag reizen in combinatie met vrijwilligerswerk. Ik wil verschillende landen zien maar ook indonesie zat hierbij en zat zelf ook al te zoeken naar vrijwilligerswerk in indonesie.
Mijn plan is om in oktober weg te gaan. Wanneer wil jij weg? En wil je naar hetzelfde project?

tof, wat zijn de kosten? datum?

Ben een rustige jong uitziende VUT man.
Heb alle tijd van de wereld en zou best met je mee willen.
Kan ik je rondleiden in je vrije tijd.

Maar wellicht denk je nou met zo,n oudje hoef ik niet.
Dat zou voor mij en jou erg jammer zijn want ik zie er echt niet oud uit.
En ben jong van natuur hou wel van dit soort activiteiten.

Nou ben benieuwd naar je reaktie.

Hans.

hallo allemaal hier, ik zie dat jullie allemaal vrjwilligerswerk willen doen in Indonesie
is dat nou specifiek bali of ook andere eilanden, maar buiten dat wil ik vragen, vrijwilligerswerk is geen loon dus, maar wat zijn jullie eisen om daar vrijwilligerswerk te doen, en wat voor veijwilligerswerk willen jullie doen,
Misschien dat jullie in de toekomst wat kunnen betekenen voor mij,
Ik noteer mensen die dit graag willen gaan doen in indonesie zodat ik een bestandenlijst hebt zodat ik kan kijken wie er geschikt voor is
Ik zoek dan vrijwilligers die verstand van computers /internet.lesgeven aan kinderen basisschool,
medio oktober hoor ik meer van, dus als jullie interesse hebben,kunnen jullie hier een reactie plaatsen.
het is wel; aan de oosten van Indonesie, wat je voor terugkrijgt , mooi prachtige witte stranden alleen voor je

hoi hoi kan jij mij mis meer vertellen over werken of vrijwilligers werk in het buitenland
ik ben namelijk van plan om er een jaar tusse uit te gaan maar ik weet echt nie waar k moet beginne
alvast bedank groetjes ramon

Hier nog iemand die interesse heeft!

Ow ya , ik zoek ook goede ICT ERs M/V voor een internetprovider