Waar vrijwilligerswerk Papua, Thailand, Maleissie, Singapore etc

Hoi,

In de maanden februari, maart, april, mei 2011 wil ik graag gaan reizen in combinatie met vrijwilligerswerk. Ik wil graag vier weken vrijwilligerswerk doen in een van de eerste maanden en daarna verder reizen. Het lijkt mij leuk om vrijwilligerswerk met kinderen te doen, maar kan ook met mensen, ik heb personeelsmanagement als achtergrond en secretaresse opleiding als achtergrond dus zou ook kunnen helpen met administratieve zaken, en dergelijke.

Ik ben nu aan het kijken voor projecten in Indonesie:
Maar misschien weten jullie nog leuke projecten in Thailand, Maleissie, Indonesie, Cambodja?

Wie is bekend met onderstaande organisatie? Hun project spreekt me nu al wel veel aal!
http://www.pakorphanage.org/nl/projecten/papua/project-papua

En wanneer je ook bekend met bovenstaande landen. Kan een westerse vrouw hier veilig over straat? Ik zal mijn haar in elk geval bruin verven:chin:

Hoi…?

Ik zag je bericht en dat sprak mij wel aan. Ik heb het project bekeken en het lijkt mij super leuk.
Ik ben een vrouw van 22 jaar. En ik ben in Indonesie geboren (ben wel gewoon nederlands)
Op dit moment ben ik werkzaam als fysiotherapeute. Maar ik wil al een tijdje hard op zoek naar vrijwilligerswerk in Indonesie.
2 jaar geleden ben ik er op vakantie geweest en het is echt een geweldig land.
Zelf zou ik wel iets langer vrijwilligerswerk willen doen (2 maanden) en dan nog reizen daar.
Kan je miss iets meer over jezelf vertellen? Hoe oud je bent, wat jij er van vindt etc.

Groetjes Iris

hoi
ik ben van plan om begin 2011 voor 2 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in camboda. ook ik heb geen idee of het wel vertrouwd is om daar naar toe te gaan, omdat ik er nog nooit ben geweest. heb je misschien tips voor me waar ik dat kan checken?
bvd groet mark

Hoi Iris en Yes itt,

Ik heb in 2007 vrijwilligerswerk gedaan in Indonesië en ik kan jullie vertellen dat dat geweldig is! Erg aardige en gastvrije mensen. Binnenkort ben ik weer werkloos en wil graag weer vrijwilligers werk doen, wat een beetje in mijn straatje ligt (techniek) dus ik kijk goed rond, maar misschien is dit wat voor jullie:

http://cop.holder.nl/

in 2007 was het zo dat je student van Hogeschool Inholland moest zijn maar weet niet of dat nog steeds zo is.

Gr, Paul