Namibië en Botswana

Ik (Elly, 39) ben van plan om in de periode van eind juli tot eind september 2009 4-6 weken door Namibie en Botswana te reizen, liefst met (huur)auto en (zo veel mogelijk) kamperend. Dat wordt pas echt leuk en betaalbaar met 1 of meer reisgenoten. Ik heb zelf al erg veel reiservaring (ook in Afrika) en ben behoorlijk avontuurlijk ingesteld. Wie voelt zich geroepen een gedeelte van de reis of de hele reis mee te gaan? Ik sta open voor ideeen en ben redelijk flexibel in de reisduur/-periode en route.

Hoi Elly,
zie nu pas je oproepje, niet dat ik in de gelegenheid ben om op dit moment mee te gaan, want ik moet werken. Deze reis zou ik echter wel heel erg graag met iemand willen maken. Ik zelf had zo eind 2010 pas in mijn hoofd, ik dacht dan om zo drie maanden door Namibie en Botswana ea. te reizen. Het lijkt me fantastisch om op eigen gelegenheid door de woestijnen te rijden. Ik dacht toch even te reageren op jouw oproep omdat je misschien wel dit jaar niet in de gelegenheid bent om deze reis te maken, al hoop ik ntuurlijk van wel voor jou.
Ik ben vrouw en 45 jaar, en heb ook wel wat gereisd. Ik hoop van je te horen,

Hoi Elly,
Jouw advertentie had van mij kunnen zijn. Echter een verschil, …ik zit vast aan de periode 2 okt- 9 nov (evt weekje langer). Ik ben vrouw van 47, en heel veel kampeer & avontuur reiservaring met fiets en auto door Azie, Afrika, Oceanie en noord Amerika etc. Nieuwsgierig??? Mail me dan ff, groetjes Carolien