He,
Ik ben van plan om dit najaar voor een paar weekjes (2 a 3) naar midden Amerika te gaan, om daar 1 of misschien 2 landen te zien. Meer niet, want ik zie liever één land goed dan vier landen half goed. Waar ik dan precies naar toe wil? Zover ben ik nog niet, maar ik heb goede verhalen gehoord over Nicaragua, Guatamala, Panama en Mexico.
Zelf ben ik over het algemeen vrij actief op reis. Ik reis met de backpack, combineer cultuur graag met activiteiten, daarbij denk ik aan surfen/ hiken/ sandboarden of iets dergelijks. Ik reis niet helemaal naar de andere kant van de wereld om me elke avond lam te zuipen, maar avondjes uit horen er uiteraard ook bij. Maar goed, dit ga ik niet allemaal vooraf plannen, dat doe ik daar wel.
Ik ga sowieso dit najaar nog even weg, als ik alleen ga zal ik ook echt wel weer mensen tegen komen, maar misschien is het wel leuk om daar met iemand heen te gaan. Aangezien vrienden niet mee kunnen om wat voor reden dan ook, hoop ik hier iemand te vinden die het leuk vind om mee te gaan. Mocht je op ongeveer dezelfde manier reizen en komende maanden ook nog naar de andere kant van de wereld willen, laat dan wat weten.
Ik ben overigens 26 jaar en mocht je meer over me willen weten voeg me toe/ bekijk me op facebook (zie profiel). Mocht je andere landen in gedachte hebben en mij kunnen overtuigen waarom, ik ben benieuwd!
Groeten,
Nick