3 weken reizen in een n.t.b. land in Midden-/ Zuid-Amerika

Hallo reiziger(s),

Ik ben Mark, 27 jaar en van plan om na de kerst drie weken naar Midden-/ Zuid-Amerika te gaan. Concrete landen heb ik nog niet in gedachten, suggesties zijn dan ook welkom. Ik ben i.i.g. geïnteresseerd om veel te reizen in het te bezoeken land, oftewel veel (culturele) bezienswaardigheden bezoeken. Uiteraard op zijn tijd een relax dagje tussendoor. Heb voldoende reiservaring opgedaan en hoef niet per se iemand te vinden die ook drie weken hetzelfde doet. Een week samen reizen is uiteraard ook gezellig. Drie kan uiteraard ook.

Als je interesse hebt, laat het me dan weten. Wellicht kunnen we gezamenlijk de reis wat concretiseren.

Groeten,
Mark

hallo mark,
ik las dat je ook al op berichten van ‘loesje’ hebt gereageerd.
ik wil ook graag naar zuid/midden amerika.
ik zit alleen vast aan die ‘fijne’ ahummm kerstvakantie vanwege mijn laatste jaar studie.
vertrekdata is dus op zijn vroegst vrijdag 17 dec. en ik kan 15/16 dagen wegblijven.
Lukt dat met jou planning.
Ik hoor het graag van je. Wie weet.
Groetjes EStherrr:chin:

Hoi Esther en Mark,

Ik wil tussen 17 december en 11 januari 2 à 3 weken gaan reizen. Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik heen wil maar Midden- of Zuid-Amerika lijkt mij in ieder geval heel leuk.

Hoe staat het met jullie plannen?

Groeten,
Jeroen

Hey hey,
Ik ben Susanne, 27 jaar en vanaf 21 november zit ik in Brazil!
Ik start in Salvador en vanaf 17december in Rio de Janeiro, tot de 23ste, daarna richting Florianopolis voor kerst en Oud&Nieuw tot 2 januari…Daarna ???, vlieg iig 14april terug vanaf Peru naar NL.
Groetjes!!

Hallo,
Ik ga ook naar Zuid Amerika, Argentinie wel te verstaan. Bijna 8 weken. Ik ga al op 1 december en blijf dan zowiezo 3,5 weken in Buenos Aires, extra lessen Spaans en genieten van Buenos Aires. verder heb ik nog niet vastgelegd maar wil graag wat reizen en meer van het land zien, dus als iemand dan in Argentinie is kunnen we samen wat plekken bekijken, reizen, zien. Paar dagen tot ca.3 weken alles is mogelijk. Mijn voorkeuren zijn de watervallen van Iguazu, paardrijden op de Tampa, walvis-boottochten en het liefst ook nog een paar dagen zon, zee en strand…
ik hoor het wel,
gr Linda