Nachttrein

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand weet of je met de nachttrein van Chiang Mai naar Lopburi kan? en dan van Lopburi naar Ayutthaya?

Groetjes,
alexandra

Hallo,

Ik heb zo gereisd in 2005 ik denk dat het nog steeds mogelijk is. Maar ik denk niet dat het een nachtrein word maar een dagtrein.

Ook van Chiang Mai naar Lopburi voor een paar uur en toen door naar Ayutthaya? hoelang doet de dag trein erover naar Lopburi?

Hallo,

Ja ook zo inderdaad. Vanaf Chiang Mai zijn we naar beneden gereisd. Ik weet niet meer hoe lang we er over gedaan hebben is al weer een tijd geleden. Je zult het wel kunnen vinden bij seat61 via google te vinden.

Toppie!
Dan ga ik daar even rondkijken!
Bedankt!

er gaan elke dag 4 of 5 nachttreinen CM-BKK, en allemaal stoppen die ook in Lopb en dan wat later in Ayut. Neem de tijden maar met veel zout; ze zijn vrijwel atlijd uren te laat-wat eerder voordeel is, dan hoef je er niet zo heel vroeg uit.
Lop-Ayut: bus sneller, frquenter. Maar hier rijden ook vrijwel elke 2 uur lokale rot thammada=stoptreinen (staan NIET in engels timetables)-neemt zon 2-2,5 uur+de oponthoud. gratis voor Thai-iets van 20 bt voor farang. voor slapen is dat dus veels te kort. bovendine moet je voor die exprestreinen een hoge toeslag betalen voor korte stukjes.
Ook deze info staat gewoon zo in die bekende reisgids te lezen.

ik pik ff in,jongens een treinticket eerste of tweede klass naar ubon ratchathani mag je vergeten tijdens de kerstperiode alles volzet,alleen nog plaatsen in derde klas(houten banken)heb vandaag geinformeerd!! dit als ter inlichting!! gegroet georgessiam.