Nachttrein kinderen kanchanaburi-ko samui

DAG,

graag wil ik meer info over hoe te reizen met nachttrein van kanchanaburi naar koh samui. We reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen, 1 vn 2,5 jr en 1 van dan 10 manden.
alvast bedankt

Beste Hanneke,

Vanaf Kanchanaburi gaat er geen nachttrein naar het zuiden. Je zal bijvoorbeeld naar Ratchaburi kunnen reizen en daar op de nachttrein stappen, of gewoon helemaal terug naar Bangkok en daar om 19:30 uur de nachttrein naar Surat Thani nemen.
Vanaf Surat Thani treinstation (Phunpin) kan je een combinatieticket kopen voor bus & boot naar Koh Samui.

Als je in juli of augustus reist, raad ik je wel aan om de treintickets nu alvast te kopen. Nachttreinen zijn in deze periode vaak volgeboekt.

Bedankt voor je reactie! Hoe kunnen we makkelijkste van kanchanaburi naar ratchaburi reizen. We gaan eind omt begin november, verwacht ikdat reserveren niet nodig zl zijn. Ook willen we direct na landen in bangkok om 18.00 uur naar kanchanaburi reizen. Heeft u daar tips voor, we reizen met 2 kleine kinderen. Wij dachten an taxi, maar we hebben geen idee wat dat zal gaan kosten.
mvgr Hanneke

Er zullen ongetwijfeld bussen/minivans uit Kanchanaburi vertrekken die in Ratchaburi stoppen. Dat kan je ter plaatse wel regelen.
Je kunt idd met een taxi vanaf Suvarnabhumi direct naar Kanchanaburi reizen na aankomst, maar bent dan nog wel zo’n 3 uur onderweg. Exacte prijs voor deze rit met taxi weet ik niet. Wat duurder, maar wel comfortabeler is om van tevoren een minivan te reserveren die jullie van de luchthaven naar de accommodatie in Kanchanaburi brengt. Prijs zal zo’n 2500-3000 Baht zijn.