Hallo mensen,
Wie kan mij vertellen hoe ik van koh samui naar kanchanaburi/bangkok moet reizen. Hoe lang is de reistijd, kosten en welk vervoer kan ik het beste nemen?
Groet
Hallo mensen,
Wie kan mij vertellen hoe ik van koh samui naar kanchanaburi/bangkok moet reizen. Hoe lang is de reistijd, kosten en welk vervoer kan ik het beste nemen?
Groet
ik denk dat je eerst naar bkk zult moeten reizen en dan door naar kananchaburi.
vanaf samui kun je vliegen naar bkk of met de bus,zowel gewoon als 24 seat VIP.
of via surathani met de trein of vliegen.
en nok air heeft tegenwoordig in combinatie met lomprayah een deal om met de fast ferry en vliegtuig naar bkk te reizen
dus keus zat.
[ol]
[li]Je zou kunnen vliegen van Samui naar Bangkok (Bangkok Airways of Thai Airways) en vanaf Bangkok met de trein/bus/minivan kunnen doorreizen naar K’buri.[/li][li]Je zou van Samui met de boot naar het vasteland kunnen gaan (Surat Thani) en vanaf daar met een van de lowcost airlines Nok Air of Air Asia naar Bangkok kunnen vliegen en vervolgens doorreizen naar K’buri.[/li][li]Of je zou met de trein van Surat Thani naar Nakhon Pathom kunnen reizen en dan verder naar Kanchanaburi (ik weet niet of er ook een trein van Surat Thani direct naar K’buri gaat of dat je echt via Nakhon Pathom moet reizen).[/li][/ol]Er zal ook wel een bus rijden tussen Surat Thani en Kanchanaburi, al dan niet met een overstap in een andere plaats, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
bedankt ! we hebben een ticket gekocht voor 82 euro voor 2 personen scheelt tijd…
Hoi,
Mag ik vragen waar je het ticket geboekt hebt? Vliegen jullie vanaf samui, of eerst weer naar het vaste land en vliegen jullie vanaf daar ?
Ben ook aan het twijfelen op welke manier we het beste van Bangkok naar Samui en weer terug kunnen reizen. Vliegen is zeker een optie, scheelt idd een hoop tijd.
Alvast bedankt.
Gr Nanda
gezien de prijs neem ik aan dat dit een vlucht vanaf het vaste land is want bkk airways is duur met z’n vluchten vanaf samui.
geboekt via airasia vanaf vaste land ! het scheelt echt wel veel tijd en het is niet duur.