Hallo,we willen met de nachttrein naar chiang-mai ,wij landen in bangkok op 20/7 , we zouden direct de slaaptrein willen reserveren voor 23/7, waar kunnen we deze treinrit reserveren, wie heeft hiervan het juiste adres en hoe geraken we daar direct nadat we geland zijn
mvg ingeborg
Hoi, wij regelen alles bij Viengtravel daar werken ook Nederlanders, een e-mail kan je gewoon in het Nederlands schrijven. Bellen kan ook via 0900-0580 (vanuit Nederland) Dan wachten tot je het nummer moet draaien 006623267191# voor 2 eurocent per minnuut.
Van het vliegveld naar het treinstation is de eenvoudigste manier met een taxi. De metermaxi is meestal goedkoper dan een vaste prijs afspreken. Vraag anders even bij Viengtravel wat een redelijke prijs is van vliegveld naar station, zodat je niet belazerd wordt.
Groetjes Crysta
Gewoon naar het station van Bangkok gaan, Hua Lamphong. Dit is de laatste stop van de achtergrondse. Je kunt er eventueel ook met een taxi heengaan (of als je duidelijk bent ook met de tuk-tuk, vergeet dan NIET te zeggen dat je direct wilt, anders ga je ook nog langs de kledingwinkel van de broer van de chauffeur!). Je kunt in het Engels duidelijk maken wat je wilt, ter plekke betalen en de kaartjes worden ook ter plekke afgedrukt.
3 dagen van te voren kunnen jullie de tickets kopen, dit moet voldoende zij om ook de tickets te krijgen, als je verder niet veel van te voren boekt en alles ter plekke wilt doen dan zou ik me niet echt druk maken over deze tickets.
Frank
Je kunt ze inderdaad gewoon daar kopen, de nachttrein is echt ge-wel-dig! Een van mijn leukste ervaringen uit Thailand.
Fantastische ervaring al hebben ze een heel uitgebreide menu kaart waaruit er maar 1 optie is die je kan kiezen nl de aanbevolen optie…
Je bent in de toeristenklasse veilig afgesloten van de gewone bevolking.
(voor diefstal e.d.). Een vliegreis in thailand is ook aan te raden. Prachtige service en niet duur !
Beide moet je zeker doen.
Beste vriend,inderdaad prachtig om je te verplaatsen met één vliegtuig in THAILANDmaar zeker niet met one two go airlines!Ik was samen met mijn vriendin vertrokken van Chiangmai naar phuket,met één tussenstop in bangkok!Het vliegtuig was in slechte weersomstandigheden vertrokken in Chiangmai,ik was bang van de zware turbulentie en ben uitgestapt in Bangkokna aankomst in het hotel was ik aan het tv kijken,kun je het al raden?het vliegtuig was neer gestort juist waneer hij ging landen.Ik heb veel geluk gehad(mijn zitje was aan de vleugel)De beelden die ik heb gezien op tv vergeet ik nooit meer*Groetjes:Georgessiam
Sorry, dat ik heb vergeten te zeggen “MET THAI AIR”. De andere vliegtuigen zijn idd niet aan te raden (one two go). Je hebt inderdaad wel veel geluk gehad.
Als je de staat van dienst van de maatschappijen niet kent, neem je best diegene die ook naar het (verre) buitenland vliegt. Die zijn meestal betrouwbaarder.
Beste Poet,op deze bewuste dag had ik geen andere keus dan met one two go te vliegen,omdat de vlucht van thai airways volzet was!Ik had nog één avondvlucht,cnx,bkk,phuket,maar dat wilde mijn vriendin niet.save money with this flightzegde mijn vriendin!Natuurlijk Poet is thai airways een betrouwbare maatschappij.Groetjes:Georgessiam.