Naar welk land zou jij willen emigreren?

Mijn man en ik willen graag naar Nederland emigreren. We gaan al ongeveer 5 - 6 keer per jaar op vakantie naar Nederland. Maar meestal om vrienden te bezoeken. Voor ons is het altijd net als thuis komen. En soms begin ik echt met huilen in de auto op ons weg terug naar Duitsland. Ik vind het niet lastig om hier te wonen. Maar mijn hart is Nederlands (hoewel mijn identiteitsbewijs zegt dat ik Duits ben). Ik weet trouwens niet waar deze passie vandaan komt maar ze was er sinds mijn kinderjaren en ik heb zelfs Nederlands alleen thuis geleerd met boeken en internet omdat ik de taal, het land en de mensen zo hartstikke leuk vind. Gelukkig dat mijn man mijn liefde deelt. Soms denk ik dat het met je thuisland net zo is als met een partner. Als het echte liefde is, voel je het. :slight_smile:

Naar Bulgarije maar mijn man wil niet dus blijven we hier.

Ik heb vorig jaar een zeiljacht gekocht waar ik ook op ga wonen, ik denk dat ik over een paar jaar de wereld zeeën ga verkennen en de vele eilanden. Portugal, canarische eilanden, kaapverdische eilanden of st Maarten. Wellicht de Pacific…

Dag iedereen,

Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app

Naar Wales! Mijn tweede thuis. Helemaal verliefd geworden op de natuur, de vriendelijke mensen, het eten (echt waar) en zelfs het weer stoort niet! :smiley:

Jamaica uiteraard

Nicaragua, bij Granada kun je voor 80,000k een eigen (ei)land kopen! Lijkt me geweldig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums