Naar welk land zou jij willen emigreren?

Misschien droom jij er langer van om te gaan emigreren naar één specifiek land. Naar welk land zou jij willen emigreren?

Stem in de peiling en licht eventueel hieronder toe!

West-Canada. Ben er nu een paar keer geweest en ik vind het er fantastisch. Geweldige natuur, erg vriendelijke mensen, gemoedelijk, relaxed

Naar de Filipijnen. Want daar woont mijn vriedin. En naar ik bekeken heb: is het makkelijker voor mij daar heen te gaan, dan dat zij Nederland binnenkomt.
Wilhelm.

2 likes

nou willem ik heb dat zelfde probleem mijn vriendin die zou afgelopen december naar nedeland komen maar van de philipijnse imegratie dienst mocht ze niet vliegen omdat ze geen foto van ons tweeen bij der had en de garant verklaring die de nederlandse ambasade vergeten was terug tegeven dus en het ergste was dat ze al was ingecheckt dag 1500 euro e was een NO show voor de KLM dus kreeg me geld niet terug dus ik ga daar eerdaags ook naar toe ik hoop voor 24 november als me huis verkocht is groetjes Ruud

1 like

Ik ga ook naar de Filippijnen.
Als dat zou kunnen, maar eerst komt mijn vriendin hierheen.

1 like

Succes Ruudje,maar ik verkoop mijn huisje nog niet. Eerst daar eens orienteren. En oppassan met mijn pensioen! Gr, Wilhelm.

:RUSSIA: Ik zou naar Rusland willen emigreren. Vriendin woont in Moskou…alleen daar werk vinden en die taal…это трудно :slight_smile:

Ik en mijn man zouden naar Israel willen, maar dat is erg moeilijk als je niet zeker weet of je Joods bent.
We zijn wel bezig dit uit te zoeken daar er van ons beide een redelijke kans is dat we Joods bloed hebben.

Eigenlijk zijn we al geemigreerd, wij wonen nu n.l. al 3 jaar in Hongarije.
Maar dat is niet echt mijn land, als we niet naar Israel kunnen zou ik het liefst naar NL terug gaan of naar zuid-europa.

groetjes, Marjo :dag:

laat mij eens weten waar jullie in de filippijnen gaan wonen. ik ga daar ook wonen in mindanao iligan. groetjes

Mijn man en ik dromen ervan om naar Afrika te emigreren en dan het liefst naar Kenia. We zijn daar geweest en het voelde zo verschrikkelijk als “thuis komen”. De mooie natuur, de vreselijk lieve mensen, de cultuur. Eigenlijk alles voelde direct goed. We zitten nu hier in Nederland elke dag heimwee te hebben naar afrika.

Mijn vriendin woont in Cebu, Labango.

2 likes

ik ga eerst naar manila en daar blijf ik maar heel kort een dag of 3 en vandaar ga ik met me vriendin naar dipolog city en daar wil ik wat opzetten niet groot maar net genoeg om van televen en dat kan als je het maar slim aanpakt grietjes Ruud

1 like

Ben net geëmigreerd! Canada, Yukon Territory, Whitehorse. Beste beslissing die ik ooit heb genomen! Aardige mensen en een waanzinnige omgeving en … werk in overvloed.

Rob

Hoi,

Ik wil graag naar India. In Kashmir heeft de familie een vervallen hotel (10 kamers). Dat helemaal gaan renoveren en dan beginnen maar. Ik denk dat het wel eens heel goed zou kunnen lopen. Ik vind daar zo fijn dat er veel meer mogelijkheden zijn voor minder geld dan hier. Maar eerst in Nederland het een en ander goed afronden en dan…>>>

Miss India.

Ik heb naast Nederlands civiel recht(ook van toepassing op oude Antillen)
ook Amerikaans Recht gestudeerd aan de Columbia Univ. New-York en zou graag in Noord Amerika willen werken voor langere tijd als jurist (min 1/2 jaar-tot zo’10 jaar bij vooruitzichten)
afzender:ron.middelkoop@versatel.nl

Hallo ,
Wij , ik en mijn vriend zouden graag naar Hongarije willen gaan voor langere tijd
om daar te wonen en werken. Gaan er al elk jaar 2 x naar toe.
Meestal zijn we in de buurt van Dunaalmás dicht in de buurt bij Budapest.
Maar werk vinden valt niet mee…

groetjes wies

Dat klopt, werk vinden valt niet mee.
Wij wonen hier nu iets meer dan 3 jaar, maar hoeven niet meer te werken.
Wel heb ik her en der naar werk geinformeerd voor een vriendin, maar veel is er niet.
Wel als poetsvrouw in het ziekenhuis of als je de taal machtig bent kan je ook nog wel in een winkel terecht.
Spreek je perfect Hongaars, Engels en (eventueel) Duits dan zou je als tolk aan de slag kunnen, althans dat heb ik gehoort.
Maar bedenk wel dat alles wat je hier gaat doen, wel naar Hongaarsemaatstave word “beloond”, en dat is zeker voor een westerling geen vet pot, zelfs niet als je gestudeerd hebt.
Ik wil het jullie echt niet tegen praten, maar wel adviseren eerst GOED na te denken.
Wat jullie besluit ook is/wordt, ik wens jullie heel veel succes!

Groetjes, Marjo

2 likes

ik ga in september daar wonen, maar moet niet meer werken. ik ga mij wat bezig houden met kip aan spit en fotografie, en voor de rest zullen we wel zien.ruudje ben je een belg of nederlander, ik ben een belg. DIPOLOG is niet zo ver van mij, michien ontmoeten we elkaar daar nog. groetjes

Naar Suriname: het land van mijn schoonfamilie en prachtige natuur! Na een paar weken en dan is het zover!!

veel geluk en veelzonnige dagen daar RAJIV99