Even voorstellen...

Ik ben alweer een aantal jaren actief op dit forum. Eerst als gast, daarna toch wel aangemeld als “echte” gebruiker.

Sinds kort heb ik het genoegen om mezelf Forum-beheerder te noemen, van het Wonen en Werken in het Buitenland forum (afgekort WeWinB, is toch wat sneller!).

IK ben samen met mijn (engelse) vriendin alweer 5 jaar aan het werk door heel Europa( landen zoals Frankrijk, Marokko, Italie, Spanje en Finland), en we hebben ook 6 maanden in de VS gewerkt.

Op dit moment zijn wij werkzaam in een 5* chalet in Courchevel 1850, via de organisatie Descent International.

Ik hoop dat ik jullie wat tips en adviezen kan geven over de ervaringen die ik de afgelopen jaren heb gehad!

Niet vergeten dat ik jullie inbreng ook heel hard nodig heb! :nod:

Alvast bedankt,

Nico

Hallo, ik ben Tim en heb een 6 maand tot een jaar geleden is een oproep zien staan om in thailand, voor een duikschool of duikorganisatie te gaan werken in ruil voor verblijf + duikbrevet, maar vind dit niet meer terug. kan je mij daar misschien bij helpen ( of als je iets gelijkaardigs weet, maakt niet uit waar). Dank u , vriendelijke groeten…

Hoi Tim,

Welkom op het Wonen En Werken In Het Buitenland Forum.

Ik zal de komende paar dagen als ik tijd heb eens rond gaan speuren of ik iets voor je kan betekenen.

Veel succes gewenst met jou zoektocht.

edit:

Ik ben even snel opzoek gegaan en heb dit voor je gevonden:

• IK hoop dat je hier iets aan hebt.*

he met ditro, Ik zoek een baan in thailand. kan je wat voor me regelen ? toff man bedankt

hey,
ik ben nancy
mijn man en ik zoeken werk in spanje omdat wij heel graag daarheen zouden verhuizen
maar zonder werk, beetje moeilijk he :slight_smile:
hopelijk vind ik hier wat
dank bij voorbaat

heyzz…

werken in het buitenland lijkt me fantastisch…
ben zelf ook al een hele tijd op zoek naar werk in Rusland… maar is niet zo gemakkelijk…
mss heb jij een paar tips voor mij om me verder te helpen…want ik zit vast…

in ieder geval bedankt…

gr’s…Patrick

Hii!!
mijn naam is Marieke en ik ben een student in nederland en ik wil emigreren naar Botswana!!
Maaar ik weet niet echt wat ik nodig heb daarom ben ik hier ^^

hoi hoi
kan iemand mij uitleggen hoe ik op berichten moet reageren.
[EMAIL=“gerard_yvonne@hotmail.com”]gerard_yvonne@hotmail.com

Hallo,
Ik ben Nienke en ben net voor het eerst op deze website.
Zelf zit ik er over te denken om in Bulgarije te gaan werken. De taal spreek ik. Helaas weet ik weinig van computers enzo. Ben nu verpleegkundige, maar ik weet ook veel over de muziek en dans in Bulgarije. Ben benieuwd of ik via deze site verder kom.
Eerst maar eens wat ervaringen van anderen lezen, hoewel ik ove Bulgarije nog niks heb gevonden.
Groetn, Nienke

Hoi hoi
ik ben Daphne, 25 en net getrouwd (in tunesie)
wil nu graag emigreren naar tunesie…
heb me daarom ook aangemeld op dit forum hoop hier goede informatie op te kunnen doen

Groetjes Daphne

Hoi! Mijn naam is Stephanie, 18 jaar en wonend te Rotterdam.
Ik ben op deze forum terecht gekomen dankzij Google, waar ik op zoek was naar het onderwerp “emigreren”.

Ik hoop tevens dat ik alle informatie kan vinden die ik nodig zal hebben.

Hallo,

graag wil ik dit forum gebruiken om DE tip vragen, voor een leuke baan komende wintermaanden (november t/m april) in het buitenland. Waar?? maakt me eigenlijk niet uit, sta wel op en voor een avontuur.
Ik mag schrijven dat ik al vele jaren werkzaam ben in de toeristische, recreatieve en horeca branche.
Ik hoor of lees het graag.
Arjan

Hallo,

Wij zijn Marco en Ine en wij willen graag voor minimaal een jaar nar curucao verhuizen, maar weten ook niet precies wat daar allemaal bij komt kijken. Is er iemand die weet van hoe of wat, meld het graag bij ons!
Alvast bedankt voor de genome moeite,

Met vriendelijke groet,

Marco en Ine

Wil graag een paar jaar op hawai werken als aupair of in de horeca in een hotel wie kan mij daar bij helpen.het liefste op maui.
Groetjes marjo.

Hoi, Ik ben Sjoerd
En na enkele jaren in het buitenland gewoond te hebben, en veelvuldig gebruik te hebben gemaakt van deze site werk ik nu voor een internationaal vastgoed bedrijf. Voor iedereen die een huis over de grens wil kopen kan ik aanraden om eens een kijkje te nemen op onze websitewww.sbsrealestate.nl en download de gratis top10 huizenmarkten.
Zeer handig!

Hallo, ik zal me even voorstellen, mijn naam is Marlou.
Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, Quinten ('97), Colin ('99) en Kayleigh ('02), mijn man heeft een dochter uit een eerder huwelijk, Debbey ('85) maar helaas in 2002 overleden.

Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur en ik werk 15 uur op een kinderdagverblijf, we wonen in Limburg.

Onze droom is om naar de VS te emigreren, voornamelijk florida. We houden heel erg van de:zon02:, kan nu al derpi worden dat over een paar weken de herfst weer in het land is.

Ik heb me hier bij aangemeld om zo meer mensen te ontmoeten, die ook willen emigreren en misschien ook met kinderen.
Wat betekend het voor de kinderen, wat voor een school kies je enz.

Nou dat was het wel zo’n beetje, wil je meer van me weten, vraag maar hoor:)

Groetjes Marlou

Hallo,

Ik ben Ludivine 23 jaar en samen met mijn vriend tom zouden we graag gaan werken in Frankrijk als conciërge. Ikzelf ben Française maar sinds 't jaar 2000 woon ik in België. Mijn hartje ligt nog altijd in frankrijk en ik wordt het maar niet gewoon hier in België…

zou er me iemand daarbij kunnen helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Mvg,

ludivine

Nou, hallo allemaal…
**
Ik ben Debbie, 20 uit Amersfoort. Mijn vriend woont in Liverpool en wil daar dan ook gaan wonen en werken. Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die in Engeland wonen of hebben gewoond. Ik heb erg veel aan jullie informatie!!

hoi allemaal ,

ik ben tommy en ben 29 jaar graag zou ik wat informatie over peru willen hebben. ivm mijn vriendin die daar woont en ik zou graag met haar willen trouwen in peru.
kan iemand mij opweg helpen met welke documenten en anderen papieren er geregeld moeten worden.

alvast bedankt voor de moeite

groeten tommy

Wat een buitenland drang hier :slight_smile: Zit er zelf over te denken om volgend jaar een half jaar in het buitenland te gaan werken!
Lijkt mij een leuke ervaring maar ergens anders wonen zie ik weer niet zo zitten!

Iemand nog plannen om van de zomer (2010) in het buitenland te gaan werken?