Even voorstellen...

Hello,

Ik ben Meto. Mijn man en ik willen met de kids naar Suriname remigreren om daar een vakantieoord te beginnen. Ik heb me hier aan gemeld in de hoop dat ik in contact kom met andere ondernemers wereldwijd en zeker andere park eigenaren. Tevens hoop ik hier zeer bruikbare tips en advies te krijgen.:kus:

Hallo ik ben Marieke en in juli is mijn man naar Curacao terugverhuisd. Hij heeft 25 jaar in Ned gewoond maar door mijn aandingen de stap genomen weer terug te gaan. Onze twee
kinderen en ik gaan volgend jaar juni. Ik hoop op dit forum info te vinden over scholen, wonen en mss mensen die tips hebben voor mij.
Gr. Marieke

Hallo allemaal,

Ik ben Elly, 55 jaar, en woon in Den Haag met man Piet en zoon Davey en niet te vergeten onze 2 herdershonden. Dit jaar gaan we 4 weken naar Gran Canaria om te kijken of we daar een huis permanent kunnen huren. Onze bedoeling is om dan na de politieopleiding van mijn zoon daarheen te emigreren.

Ben benieuwd of er iemand bruikbare tips voor ons heeft.

Hoi,

Ik ben me aan het orienteren op emigratie naar Bolivia. Wie heeft ervaring, tips, de do’s en don’t ? :dag:

Alvast bedankt!

• catena -

Hi there~

Ik ben Jessica of the wel Pierrot Hime wat ik voornamelijk als online nickname gebruik.
Ik hield dit forum ook al een tijdje in de gaten maar besloot me toch maar aan te melde toen het ineens erg druk werk en je alleen als lid nog toegang had dus bij deze.

Waarom houd ik dit forum nu al eenige tijd in de gaten?
Mijn vriendin woont in Derby (England, United Kingdom) en ik ben van plan per Januari naar Derby te verhuizen om te gaan samen wonen en ook een studie te gaan volgen aan de University of Derby in de richting Fine Art.

Uiteraard zijn er een hoop dingen die ik nog moet weten dus ik hoop hier alle info te krijgen die ik nodig acht :slight_smile:

Eerst even voorstellen:

Ik ben Joyce, 33 jaar, gescheiden moeder met 2 kids, een zoon van 7 en een dochter van 4. Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil emigreren naar de USA, Michigan…om een nieuw leven te beginnen met mijn soulmate for life…de echte liefde van mijn leven. Hoe pak ik dit aan, waar moet ik aan denken , wat heb ik nodig, ook gezien de kinderen en mijn ex…er zijn zoveel vragen dat ik eigenlijk niet weet waar ik noet beginnen. HELPPPPPPPPPPPPPP

groetjes Joyce>>>

hallo nico, wij zij aangekomen in la zubia (granada spanje) en mij vriendin gaat er een kledingattelier openen, nu ben ik alleen nog op zoek naar werk weet jij misschien hoe ik het beste kan handelen?
ik heb ruime ervaring in de horeca als kok en bar bediende en in nederland was ik meesterschilder.
maar ik wil van alles aanpakken om van daaruit verder te kijken, ik hoop dat ik wat van je hoor.

groetjes,

Maurice

Sinds vandaag aangemeld: Angela vanuit regenachtig Nederland.
Al jaren heb ik iets met Spanje en door verschillende verhalen (tv, magazines etc.) speelde ik al tijden met het idee om naar dat land te emigreren.
Eerst wilde ik echter Spanje bezoeken om te weten hoe het er is en dit heb ik deze zomer dan ook gedaan.
Nu heerst het plan om te emigreren nòg meer dan tevoren. Voornamelijk omdat ik het verleden ook achter me wil laten en een heel nieuw leven wil starten.
Een collega van mij gaat deze winter naar een school in Madrid om te taal intensief te leren en is van plan om z.s.m. rond Alicante te gaan wonen.
Ik wacht op ervaringen van haar wat betreft wonen en werken in Spanje, maar als er iemand is die ook zijn/haar ervaringen wilt delen? Graag! (Wel graag aan de Costa Blanca ;))

Hallo allemaal,

Ik kom mezelf ook even voorstellen :dag:

Ik ben Renate, 28 jaar oud en geadopteerd uit Zuid-Korea. Ik zit er over te denken om een jaar in mijn geboorteland te gaan wonen en werken en heb me daarom hier ingeschreven om e.e.a. aan informatie te vergaren.

Groetjes,

Renate

Heejz ik ben Diana 23 jaar uit Dongen,
En zou graag info willen over emigreren naar zuid amerika…
Ben hier via Google tercht gekomen.

Met hele vriendelijke groetjes Diana Pronk

Hej hej, wij zijn de familie Geijtenbeek, sinds september 2007 wonen wij in het plaatsje Los, in midden Zweden. Hier in Zweden zijn wij onze B&B gestart, beschikken ook over een appartement voor 4-6 personen en verkopen kunst en antiek.Samen met de paarden, hond,poes en 4 nederlandse kippen en onze zweedse haan hebben wij het hier helemaal geweldig.Onze zoon is inmiddels 13 en spreekt vloeiend zweeds, denkt helemaal zweeds en doet helemaal zweeds.
Een goed bericht dus.

Hallo,
Ik wil graag emigreren naar Istanbul samen met een vriendin… Maar zonder werk gaat dat heel moelijk is het mogelijk dat je met mij mee kunt zoeken? Ik ben 21 jaar, zou het erg fijn vinden want kom er zelf namelijk niet zo uit.
Groetjes,
Emran

Hallo,

Ik ben Gerard, woon heel mijn leven al in Nederland. En wil graag naar Engeland verhuizen aangezien mijn vriendin daar woont. Ik besloot dit te doen omdat een online relatie niet het meest praktische is, en vaak voor problemen zorgt.

Ik ben op dit forum gekomen via Google, en hoop hier toch wat tips en info te kunnen krijgen of hoe ik het beste mijn emigratie kan gaan aanpakken.

Nontheless, prettig kennis te maken!

Mvg,

Hallo,

Mijn naam is Miranda, ben 42 jaar en ik wil in september (samen met mijn 2 katten) bij mijn vriend in Ierland gaan wonen. Nu nog uitzoeken hoe dit forum werkt want ik ben niet thuis in forums.

In het boek praktisch curacao kun je heel veel info vinden

groetjes rina

hoi, ik ben celine, 23 jaar en ik zou graag wat meer uitleg willen over dominicaanse republiek punta cana, met dat ik met de tijd graag zou gaan werken in punta cana, zou er mij iem kunnen helpen?

Hallo

Ik ben mark en ik ben 18 jaar.

Ik zit nu voor 5 maand in Barcelona en het bevalt hier zeer goed.

Alleen een groot probleem voor mij was om huisvesting te zoeken in spanje

Ik heb dat via de volgende website gedaan www.casamona.com

Deze mensen helpen je zeer goed met het vinden van de juiste woning voor de juiste prijs

Groetjes Mark

Vanuit het warme Spanje

Hoi,
Ik ben Jennifer en ben 30 jaar. Ik heb een zoontje van 19 maanden. Mijn vriend komt uit Brazilie en is nu nog woonachtig in Portugal. In de toekomst zouden wij graag willen emigreren naar Brazilie (Natal). We zouden daar iets willen beginnen van een B&B of een resort of zo. Zijn er mensen die tips hebben?

Groeten van Jen, Di en Ro

hallo
ik vroeg me af of iemand wat info voor me had over werk en wonen in het buitenland of dat iemand er naar op zoek is ik heb me cios papieren en ook wat bouw ervaring zoals steigerbouw en isolatie heb daar ook papieren voor werk nu als zelfstandige maar heb het in nl eigenlijk al wel weer gezien dus ben op zoek naar een nieuwe uitdaging of er nou de zon schijnt of dat het er sneeuwt dat maakt me niet zo uit.

thanks

Hola,

Mijn naam in Nanneke (35 jaar) en ik woon sinds 2 jaar op La Palma (1 van de 7 Canarische eilanden). Ik en mijn man hebben sinds vorig jaar maart een duikschool geopend op La Palma! We zijn dus door de hele malle molen gegaan van voorbereidingen, verhuizen, papieren regelen etc.
Je mag altijd vragen stellen aan me over de emigratie, duiken/snorkelen, La Palma/Canarische eilanden etc. Je kunt ook veel info vinden op www.casadebuceo.nl

Goede tip vind ik:
www.emigreermagazine.nl en het www.spanje.emigreermagazine.nl

saludos en suc6 met de plannen! En… Laat je niet afschrikken, maar bereid je echt goed voor!!! Maak het allemaal niet romantischer dan het is, blijf realistisch en dan lukt het!
Nanneke