Even voorstellen...

Hallo,

Mijn naam is Elco Herscheit. 28 jaar oud en op zoek naar werk in het buitenland. Ik ben specifiek op zoek naar werk in Egypte omdat dit mijn droom land is. Om te beginnen zoek ik iets voor ongeveer een half jaar. Lekker achter de bar of receptie staan. Misschien helpen met rondreizen of andere dingen op resorts of in hotels. Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,

Elco

Hey Hey

Ik ben Niels 23 jaar, ik ben hier terecht gekomen via google.
ik ga mischien volgend jaar naar New York en omgeving
was opzoek naar informatie.
we willen met ze vieren en we zitten nu op twee personen

Ciaoo

Beste toekomstige emigranten,

Er is een mogelijkheid waarop je tóch in het land van je keuze kunt werken. Hiervoor is wel een verandering van mindset nodig. In plaats van als werknemer te denken, moet je als eigen baas gaan denken. Als ondernemer.

Je hebt hierbij de keuze uit de volgende (en andere) mogelijkheden:

[ol]
[li]Begin een zaak ter plekke en bedien locals en toeristen
[/li][li]Neem Nederlandse freelance werkzaamheden mee naar het buitenland
[/li][li]Start een online business
[/li][/ol]

Ikzelf ben met een combinatie van de laatste twee bezig. Zo ben ik freelance tekstschrijver en heb ik enkele websites waarmee ik een “passief inkomen” uit advertentieopbrengsten en de verkoop van digitale producten genereer. Op die manier kan ik zelfs in ontwikkelingslanden met hoge werkloosheid aan de slag.

Heey,

Ik ben Orchida en ben 20 jaar. Dit jaar heb ik een tussenjaar en wil ik samen met een vriendin gaan gebruiken om werken+reizen met elkaar te combineren. We willen vooral naar een warm en zonnig land of juist richting Australie en Amerika. Wij zoeken graag werk achter de bar of in de bediening. Wij zijn nu een beetje aan het puzzelen waar de toeristen heen gaan. Als iemand voor ons tips heeft hoor ik het graag!

Hey hallo allemaal :dag:,

Ik ben Rowan en ik ben helemaal gek van Spanje. Het is het land waar ik al sinds kinds af aan kom, het land waar ik de liefde van mijn leven tegenkwam en het land waar ik naartoe reis wanneer het maar kan. Ik heb zelfs de taal eigen gemaakt en ben begonnen met sparen voor een stekje in dit prachtige land.

Ik hoop dat ik mijn Spaanse ervaringen met jullie kan delen en ik een hoop nieuwe wetenswaardigheden kan leren.

Hallo Luitjes,

Ik ben al bijna 2 terug uit Indonesie en heb daar 7 jaar gewoond en gewerkt.
Ik heb gewerkt in de meubel industrie in Jepara.
Was altijd een leuk en klein stadje met een mooi strand.

Ben opzoek na een nieuwe baan daar, want hier ben ik al te oud (53) voor de arbeidsmarkt.

Het is een mooi groot land, waar enorm veel te zien valt. Ik ben daar ik '99 voor het eerst op vakantie na toe gegaan.

Tis en blijft een mooi land.

Beste mensen,

Mijn naam is Theo. Mijn vriendin en ik zijn voornemens om in oktober a.s. voor 3 weken naar Jakarta af te reizen en vervolgens op Java rond te toeren. We vliegen zeer waarschijnlijk met Etihad. Voor de eerste 2 nachten zullen wij via Agoda een hotelkamer reserveren en de rest doen wij ter plekke. Kan je voor rond de 40 euro - 500.000.-- ruphia’s - een goede kamer krijgen in Jakarta?

Alvast bedankt voor de reacties.