Naar welk land zou jij willen emigreren?

Wat ga je daar opzetten Ruudje? Ben benieuwd

Ik wil graag naar Turkije emigreren, ik weet alleen niet zo goed wat ik er allemaal voor moet doen.
Mijn grote liefde woont in Alanya en zou er graag bij willen en daar natuurlijk daar kunnen komen werken.

Ierland. Inmiddels ben ik er al heel wat keren geweest, en heb ik er een relatie. Ik ben nu vanalles aan het uitzoeken en hoop dat het slechts nog een kwestie van tijd is…

filipijnen

Vietnam

Via Wereldwijzer app

ga emigreren naar Mindanao op de Filippijnen, maar dat is op dit Forum al bekend. Vertrek in december 2014. Huis in Ned. verkocht, heb hier wel een chalet op een park gekocht, zodat ik mijn eigen plek heb als ik hier in de zomer ca. 6 weken in Ned. terugkom.
Wil toch ok graag de lange zomeravonden hier meemaken. Het is daar licht van 5.30 - 18.00 uur.

Ik wil graag naar luxemburg… mijn vriend en ik hebben daar een camping op het oog, vlakbij de duitse grens. We hopen er volgend jaar heen te gaan!

Voila, het is rond . Huis hier verkocht én huis gekocht in Thailand, Sam Roy Yot. Een heerlijk rustige buurt vlak aan zee en toch niet zover af van bv.grotere stad als Hua hin. De grote reis is voorzien eind januari. Thailand are you ready for us ;wij anders wel…

Hallo Lies, ben vorig jaar in Luxemburg geweest, prachtige stad en omgeving. , groetjes,en veel succes

Hallo Ackxjanin, wat gaan jullie daar doen in Thailand? Groetjes en sterkte,

We gaan daar eigenlijk niets doen. Ik ben 62 en heb mijn pensioen.We gaan genieten van zon ,zee ,
land en de mensen.(niet noodzakelijk in die volgorde). Groetjes

@ Emma, dankjewel!! Wij gaan ervoor! En jij ook succes met je plannen voor december, naar de Fillipijnen!

Ik wil al heel mijn leven naar Australië

Travel to find your heart!

Amerika

Via Wereldwijzer app

bretagne

Naar Thailand natuurlijk! Hopelijk lukt dat in de komende jaren.

Moeilijk, maar op dit moment zou ik toch wel heel graag naarMalta willen gaan. Maar Portugal (Lissabon) en Engeland lijken me ook vet.

Naar een Griekse eiland,Skiathos of Karpathos,misschien Kreta…een hotel of appartement complexje runnen is mijn droom. Helaas geen geld om eentje te kopen,dus als iemand hier zoveel geld heeft dat niet meer weet wat ie ermee moet dan ben ik de juiste persoon voor je probleem! :dag::biggrin:

mijn man en ik willen naar sint maarten emigreren

mijn man en ik wonen in Suriname en willen graag emigreren naar sint maarten

ik wil een klein bedrijfje beginnen een eetzaak of een kinderopvang wat zijn de wegen die ik moet bewandelen

en is het verstandig zo een bedrijf daar te beginnen wie heeft ervaring hiermee.