dat is toch vrij simpel, gewoon op bezoek bij familie en vrienden :beef:
Nu, dat je het zegt…maar van Bali, gewoon op bezoek komen…Australië is maar 3.5 uren vandaan en daar ben ik nog niet geweest…:wereld:
wel als ik eenmaal daar woon zal ik zeker meerdere landen in de buurt willen bezoeken alleen trekt australie mij helemaal niet maar zo heeft gelukkig iedereen zijn eigen dingen ik zou bijvoorbeeld wel andere landen in azie gaan bezoeken enekele landen voor het eerst en andere voor een 2e of 3e keer
Juist, je hebt gelijk, alleen heeft Indonesië zoveel eilanden die, met mijn beste wil en lang leven, krijg ik ze toch niet allemaal te zien; dus, maar nu en dan Australië met wilde woestijnen, een geweldige “Reef Barrier” om te snorkelen tot ik genoeg van heb, met zeer gevaarlijke beestjes en zo…een keer Aziatische cultuur en eten, dan wat iets gevaarlijker…en zo tot ik terug naar Moeder Aarde ga…
hello, ik woon in de fillipijnen en ga van daaruit naar china japan en de andere omliggende landen het kost mij maar 100 euro heen en terug enzo verken ik azie
Hi
Je idee is zeer goed; zo doe ik nog steeds: ik kies een plaats, ik blijf daar en van daar maak ik trips 360° rondom. Met de volgende reis is niet mogelijk want de afstanden zijn boven 1000km tussen 2 plaatsen, ik ben de reis aan het voorbereiden die in 2013, einde februari zal plaats hebben…!>>>
wij willen heel graag naar zuid frankrijk
heeft iemand informatie over?
mvg
Ha ! de beste informatie vind je op dit adres:
www.wereldwijzer.nl/forum/frankrijk-forum
Groetjes
Sopirla>>>
Naar Aruba ,vriendelijke mensen en gastvrij::zon02:
Lieve collega’s
Jullie zijn allemaal aan het emigreren terwijl ik tot boven mijn hoofd zit in voorbereidingen voor Argentinië (Tierra del Fuego, Patagonie, Aconcagua gebergte, enz).
Ik blijf nog even om te “genieten” van mijn fantastisch gewassen ramen door het regen en van de “tropische” temperaturen van deze “zomer”…
Groetjes
Sopirla>>>
Naar Oostenrijk waar er nog rust en ruimte is.
Het land met de mooiste bergen en natuur.
Mijn droom is om daar een groot huis te huren/kopen met een paar appartementen erin om te verhuren.
Maar of die droom ooit uit zal komen …
Klinkt goed, wat ben je daar gaan doen??
Chi
Ik ben gaan werken voor twee bedrijven. Voor het ene bedrijf haal en/of breng ik touristen op/weg die in een kano-vakantie willen gaan doen of hebben gedaan. Dat zijjn geen ritten van een uurtje of zo; de reistijd varieert van 1 dag tot 4 dagen. Daarnaast doet een groot camperverhuurbedrijf regelmatig een beroep op me om kapotte campers om te ruilen of aan het begin/eind van het seizoen de campers naar Whitehorse of Alberta te brengen. Een paar dagen geleden heb ik bijvoorbeeld een camper omgeruild in Valdez (Alaska) omdat het dak lekte. Ook dit zijn doorgaans de langere ritten.
't Is geen carriere job maar als je dat wilt vraag ik me af of emigreren wel een juiste beslissing is. In Nederland heb ik m’n carriere al wel gemaakt (been there, done that) en hier doe ik de dingen die ik leuk vind. Het rijden is voor mij een geweldige gelegenheid om veel van deze regio te zien en te fotograferen.
Mijn vrouw had zelfs binnen 2 weken een goeie job. Ze werkt als coach bij een instelling die mensen met een (lichamelijke) handicap (terug) begeleidt naar de werkvloer.
Mee eens, droombaan vind je niet; dat maak je ervan! Iedereen overweegt voor zichzelf welk moment het beste is om te gaan emigreren; carriere of voor de fun!
Ik wil niet emigreren…want ben al ge-emigreerd !! Zit heerlijk in Thailand en heb geen moment spijt van m’n beslissing gehad om NL te verlaten !
Nog steeds? En is het warmer daar dan hier? Want ik ben de kou en het water die constant valt meer dan BEU !
Groetjes
Sopirla>>>
Ik ben aan het nadenken om te emigreren naar Nederland.Vind de nederlanders gezelliger dan de belgen,alsook ze zijn directer in de omgang.:D:
Wat bedoel je ermee, Belgen zijn niet vriendelijk genoeg? Ik weet dat je ook een Belg bent en ik vind je een fijne collega…uitleg, a.j.b.
Groetjes
Sopirla>>>
amai Georges en dat alleen maar om toch een keer je “land” te kunnen aanmoedigen tijdens een eindronde voetbal, gaat dat nu niet erg ver lol2
Niet vriendelijk heb ik nooit gezegd Sopirla,ik vind voor mij persoonlijk dat de belgen meer gereserveerd zijn dat de nederlanders(gezelligheid in alle facetten bij onze noorderburen)Ook zijn de "hollanders direct to the point,wij Belgen blijven maar terplaatse trappelen.
En zoals Dirk het al heeft gezegd,vermits de Belgen “weeral” niet mee doen met de eindronde voetbal,ben ik verplicht om een andere teamland te kiezen.
Ik hou van het directe voor mijn raap voetbal wat de nederlanders op de grasmat brengen.(streling voor het oog) Is het niet juist Dirk?lol2