hallo,
ik wil graag van mensen die wel is met de auto naar Turkije gaan weten hoelang ze onderweg zijn, omdat ik zelf ook met de auto naar Turkije wil.
Ik hoop van jullie te horen.
mvg Jolanda
hallo,
ik wil graag van mensen die wel is met de auto naar Turkije gaan weten hoelang ze onderweg zijn, omdat ik zelf ook met de auto naar Turkije wil.
Ik hoop van jullie te horen.
mvg Jolanda
Nou ik wens je veel succes. Het is rond de 3000 km en je bent zo 40 uur onderweg. Vliegen is maar ± 3 uur…
Spiegeltje
Als je naar turkije rijdt, hoe rij je dan???
hay,
ik ben al 4 jaar met het vliegtuig naar Turkije gegaan, maar over een paar jaar wil ik wel eens wat anders. daarom wil ik met de auto naar Turkije gaan. een andere reden dat ik met de auto naar Turkije wil is omdat ik later is Turkije wil gaan wonen en gaan werken. maar of dit allemaal lukt weet ik nog niet.
ik denk dat het wel wat langer dan 40 uur gaat duren maar dat zal ik nog wel een keer zien.
en via welke landen ik ga zie ik dan ook wel.
gr.
je moet op je hoede zijn voor mensen in Bulgarije ofzo die zich voor doen als politie en die geld vragen om grenzen over te gaan… maar het zijn gewoon dieven… en ik weet dat dit heel veel voorkomt want onlangs was er nog een reportage over op de Turkse Tv en dit weekend stond het in een Belgische krant!!
Met de auto gaan bevat veel risico’s en gevaren onderweg maar dat is met het vliegtuig ook wel… :blink:
Als je later je auto wil laten overbrengen naar Turkije, ik denk wel dat dat veel geld kost…
Wonen in Turkije is zalig, ik woon er nu bijna een jaar (ben nu juist in Belgie aangekomen) maar om ginds te wonen moet je zorgen dat je genoeg geld achterwege hebt om rond te komen anders is het heel ZWAAR!!!
VEEL SUCCES
Hallo,
Mijn dochter en haar turkse vriend zijn vorige week met de auto naar Turkije gegaan. Het is de tweede keer, dat ze dit doen.
Een paar jaar geleden (het was toen nog oorlog in Joegoslavie) zijn ze met de boot van Italie naar Griekenland gegaan.
Dit jaar hebben ze de hele afstand gereden. Ze hebben er drie dagen en nachten over gedaan, toen stonden ze aan de Grieks-Turkse grens.
Vooral in Servie en Bulgarije doet de politie moeilijk.
Voor de Servische grens hebben ze 5 uur zonder reden moeten wachten. En in Servie en Bulgarije werden ze steeds door de politie aangehouden, die dan om de gekste redenen geld vroegen.
Bulgarije schijnt zelfs ronduit gevaarlijk te zijn. Je kunt niet stoppen om te gaan eten of slapen, want dan ben je alles uit je auto kwijt of zelfs de hele auto. Je moet daar dus doorrijden.
Maar mijn dochter zegt, dat je wel ontzettend veel ziet tijdens zo’n reis, maar dat je kapot bent als je over bent.
Ze gaan ook 4 weken, want je moet natuurlijk ook nog terug.
Voor 2 weken is het dan ook echt te ver, want dan ben je al 8 dagen aan rijtijd kwijt.
Ik zou het nooit doen, maar ja, dat is voor iedereen anders.
Bereidt je in ieder geval wel goed voor op zo’n reis.
Ik wens je een hele fijne vakantie.
Groetjes…Ans
hallo,
ikzelf ben voor de 3de keer per auto in Turkije
Is wel tamelijk duur maar is dan wel aangenaam om je vrij te kunnen verplaatsen in Turkije
u kan mij altijd bereiken via mijn email
groetjes.