Wij willen graag naar** Australie** en Nieuw zeeland (Zuider en Noorder eiland) maar hebben 'maar" zo’n 6 weken, misschien net wat meer (School…leerplicht…) om te gaan. We willen weg begin februari. Is het volgens jou mogelijk om iets van beiden te zien of raad je aan om maar een van de twee te doen? Ik wil al mijn hele leven ook Melbourne en Sydney zien maar mijn man is ooit in NZ geweest en is daar helemaal gek van. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog advies over camperverhuur? Waar kan je het beste een ticket boeken? Raden jullie aan om in 1 keer te reizen of bijvoorbeeld nog “even” te overnachten in Singapore etc vanwege jetlag en lange vliegtijd (kinderen). Alle adviezen welkom!:dag:
Qua camperverhuur zou ik zeggen, informeer in elk geval bij www.totallycampers.com Nederlandse mensen die er al 16 jaar actief zijn en bijna alle verhuurders vertegenwoordigen. Skypen met je in het Nederlands, verhuren in Oz en NZ. Als je je in Australië weet te beperken, Snowy Mountains, Victorian Alps, Blue Mountains, Dus Sydney tot Melbourne houd je twee weken over voor NZ. Is niet lang, maar kan, bij een goed plan. Extra overnachtingen onderweg gaan van je in Oz en NZ te besteden tijd af…
Tickets, eerst eens op de verschillende website kijken. Als Emirates haalbaar is, daarvoor kiezen.