Naar marmaris in de meivakantie

Halloo iedereen

Ik vroeg me af of er nog meiden zijn van mijn leeftijd 20 jaar die ook in de meivakantie naar marmaris willen!!!
Ik heb namelijk heel veel zin om te gaan maar er is helaas nog niemand die met me mee wil.:sad:Ik hou heel erg van uitgaan shoppen lekker relaxen en leuke dingen doen!!Dus heb jij zin om met me mee te gaan?Laat het me dan snel weten

Groetjes Mir@n

@Miranda: Ik zou heel graag mee gaan, maar ik kan helaas niet ivm met werk… Ik moet je wel zeggen, dat als ik jou was niet al te lang te wachten, want er zijn via reisbureau’s al bijna geen stoelen meer te krijgen! Misschien via Internet wel, maar dat weet ik niet. Bij mij op mijn werk moet ik dagelijks mensen teleurstellen omdat er gewoonweg geen stoelen meer zijn!!

Succes!

Liefs Cyn

Mijn zus wil ook nog in die periode, maar met elkaar(6 pers) is er geen stoel meer te vinden, alleen medisun had nog eea geregeld
dus

Annemiek

Het is inderdaad erg moeilijk om nog een stoel te krijgen voor 29/30 april en zelfs voor begin mei wordt het al wat moeilijker! En dat terwijl er in de media staat dat mensen minder naar Turkije boeken ivm de vogelgriep! Grote onzin, Turkije loopt juist onwijs goed!

Pfff nou gelukkig maar dat het toerisme toch nog zo goed loopt!! Als je met niet zo’n hele grote groep gaat, maar gewoon met 2 personen ofzo, kan je ook wel last minutes nemen, maar dan weet je van te voren nog niet echt waar je terecht gata komen. Je kan natuurlijk wel zeggen dat je naar Turkije wil, maar ik weet niet of je ook kan zeggen naar welke plaats. Valt natuurlijk te proberen!
Ik kan helaas ook niet mee, want misschien komen vrienden van mij uit Turkije dan naar NL :smiley:
In ieder geval succes!!

Liefs Rieneke

Ik moet wel eerlijk toegeven dat er vorig jaar in het algemeen meer geboekt was op dit moment, maar dat halen we nog wel in!

X