Vakantie naar Turkije, Marmaris eind augustus

Hallo,

Ik een meid van 21 jaar zoekt een enthousiaste andere meid die mee wil op vakantie naar Turkije, Marmaris. :turkey: Van 25 Augustus tot en met 8 September All-in hotel Blue Bays. :zon02:

Dit omdat het helaas uit is met mijn vriend, met wie ik dus oorspronkelijk zou gaan. :frown:

Dit word mijn 12/13e keer in turkije (ik weet het niet meer) Ik ben in Icmeler, Gümbet, Bodrum, Side en Marmaris geweest.

Om iets over mijzelf te vertellen: Stephany, 21 jaar, verkoopmedewerkster bij CoolCat Rotterdam. Daarnaast doe ik theater en ben ik workshopdocente in poi. Ook doe ik vuur en LED shows op festivals en evenementen. Ik ben gek op piercings en heb nu ook een totaal van 19 gaten in mijn gehele lichaam.

Ik zou heel graag iemand vinden die mee gaat aangezien ik liever niet alleen wil, en te koppig ben om het te annuleren. Wie helpt mij?

Groetjes Stephany

hallo Sevilya,
ik hoop voor jou dat je nog snel een reisgenote zal vinden. En koppig hoef je niet te zijn om te annuleren, het is gewoon niet mogelijk te annuleren, als je relatie over is. Dit vindt geen enkele verzekering een geldige reden. Jammer dat als jij de hoofdboeker bent, dan ben je voor het hele bedrag verantwoordelijk. Je kan alleen annuleren als je met een echtscheiding te maken zou hebben. Ja hoe smal is Nederland he? Maar toch veel sucses.

Hoi ik zie dat je alleen gaat en aangezien ik ook wil gaan en nog iemand heb helaas lijkt het me wel leuk om met jou te gaan als je dat ook leuk zal vinden

Heey mensen ik heb vandaag iemand gevonden die met me meegaat :D:D:D ik ben nu alles aan het regelen en superblij dat ik dus alsnog heerlijk vakantie kan vieren. Sorry Orhan je was net iets te laat :wink: