Welke leuke meid (ongv. 25-30jr) gaat deze zomer mee naar Turkije op vakantie?

Hallo meiden,

ik ben een spontane meid van 29 afkomstig uit Rotterdam en ben opzoek naar een leuke reisgenote die net als ik van een zon/relax/uitgaansvakantie houdt! :zon02:

Qua periode ben ik redelijk flexibel; juli/augustus/september 2009
En zat te denken aan bijv. 7-10 dagen.

Hou jij tijdens je vakantie net als mij van;
-Lekker uitslapen
-Héérlijk uit eten/terrasje pakken
-Beauty behandeling/massage/hamam
-Over een marktje struinen/shoppen
-Lekker zonnen/zwemmen

en niet te vergeten uitgaan !!! (ik vind dansen en uitgaan erg leuk!)

Dan is het misschien leuk om kennis te maken en meer van elkaar te weten te komen! Je kunt me een berichtje sturen op : [EMAIL=“rana_550@msn.com”]rana_550@msn.com

Groetjes Ramona

hoi,

ik ben 5 keer in Alanya geweest
en nu wil naar andere stad gaan?
en jij?

ik ben 30 uit Rotterdam:
agnes

Hoi,

Je oproepje klinkt leuk! Is Turkije alleen niet enorm heet in die tijd? :zon02:
Misschien kunnen we mailen/msnen om te kijken of het klikt? Als je het leuk lijkt kan je me een berichtje sturen.

:dag: Mariska

Hoihoi,

Je oproepje klinkt erg interessant!
Mijn wensen sluiten ook zeker aan bij jou opsomming. :wink:

Ik zit alleen niet in de juiste leeftijdcategorie, ik ben namelijk 21 jaar.
Weet niet of dit een probleem is??

Ik hoor heel graag van je!

Groetjes Claudia

Het klinkt goed

heb je al een reisgenootje gevonden ik ben helemaal verliefd op het land en zeker de plaats alanya ik ben er vorig jaar 3 x geweest was alleen maar top vakantie.

groetjes sylvia

hoi meiden,
ik ben kirsten storm en k ben 25 jaar oud. ik wil zo graag naar alanya, maar niemand kan met me mee. ik heb zelf ook een oproep geplaatst voor alanya. dus als iemand nog niet heeft geboekt en beschikbaar is ergens in de maand augustus. ik houd me aanbevolen!! ik houd van een rustige relax vakantie, met heel veel uitgaan. lijkt dit je wat? xx kirsten

Hi Hi,

Ook ik ben op zoek naar een leuke meid die zin heeft om mee te gaan naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Ik ben een meid van 21 jaar en zoek iemand die van 25 augustus tot 8 september (15 daagjes) kan. Dit omdat ik eigenlijk met mijn vriend zou gaan maar het helaas uit is gegaan. Dit word voor mij de 12e keer turkije en als ik het goed heb de 10e keer marmaris.

Greetz Sevje xx

Hallooo,

Ik (v, Leiden, 41 klinkt “oud”, maar zo is en voel ik me zeker niet! :wink:), heb vakantie van 17/18 sept tot ca 2 okt. Wil graag 11/12 dagen naar AI hotel in Turkije.
Ben al zo’n 10x geweest, dus plaats maakt me niet zoveel uit.
Kan jij maar een week? Dan samen heen en alleen terug of VV?
Gaat mij om het samen en dus goedkoper boeken (beetje brutaal onderhandelen kan wonderen doen!) en gezelligheid in vorm van samen eten, terras, stappen (geen house/disco!) en zonnen.

“Free 2 Move” en “No Problem” zijn mijn lijfspreuken!

En ik ben een roker… (Maar balkondeuren kunnen in sept. nog gewoon open blijven staan, haha!)

Hoop gauw iets van iemand te vernemen via mijn mail [EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Doeiiii. (Of beter: Gule, gule!)

Hey, ik wel hotel logeerde je in marmaris? Ik ben deze zomer naar marmaris geweest voor een weekje en heb in Kervansaray gelogeerd. Ik wou dat ik al terug kon gaan.

grtz

Mel

Heeey!!

Ik ben 27 jaar, en single, heb erg veel zin om naar turkije te gaan!! heb een vakantie gevonden op 15 juni, 8 dagen voor 265 euro. incl ontbijt… alleen heb nog niemand om mee te gaan…

hoop via deze oproep iemand tegen te komen…!

groetjes!!

[EMAIL=“gertrudemeijer@hotmail.com”]gertrudemeijer@hotmail.com

Hoi , ik wil best meegaan maar 15 Mei ga ik eerst naar Bodrum een weekje .
Ik ben 31 en mijn naam is Wesley , je kan me mailen via : [EMAIL=“sporty_wesley@live.nl”]sporty_wesley@live.nl

groetjes

Hoi , ik wil best meegaan maar 15 Mei ga ik eerst naar Bodrum een weekje .
Ik ben 31 en mijn naam is Wesley , je kan me mailen via : [EMAIL=“sporty_wesley@live.nl”]sporty_wesley@live.nl

groetjes

hoi hoi ramona,

wat leuk dat je berichtje lees wij zijn op zoek naar mensen die richting turkije willen met een leuk groepje.we willen eind augustus vetrekken vanaf 29 aug en dan lekker 15 dagen relaxen, de plannen zijn om naar marmaris te gaan. zover zijn we met een groepje van 3 mensen waaronder ik ben 24 susan (23) en sven (22).nou hoor wel van je of je dit een leuk idee vind hoor graag van je.je kan me ook toevoegen op msn [EMAIL=“whoopy022@live.nl”]whoopy022@live.nl

groetjes nienke

Hoi!! Ik zie heel veel reacties… maar ook heel veel verschillende ideeen.
Ik zit er over te denken om in juli of augustus weer naar Gumbet/Bodrum te gaan. Ik ben 31 jaar, kom uit Rotterdam en ga ook voor de zon, relaxen en uitgaan! Ben je er al uit wat, waar en wanneer je of jullie naar Turkije willen gaan?

ja ik ga 15 mei tot 22 mei en als t bevalt weer terug in augustus , ben jij vaker geweest daar ?

groetjes wesley

heey Ramona,…

Ik weet niet of je al iemand gevonden heb, maar heb denk wel een leuke aanbieding voor je,… Ik ga zelf 7 juli naar marmaris. We zouden met zn 7en gaan maar er vallen er twee af,…Dus heb ik een vakantie voor 2 personen voor 8 daagse vakantie in marmaris.
Het heeft 670 p.p. gekost op basis van AI.

Als je er intresse in hebt hoor ik het wel,…
groetjes bianca ([EMAIL=“bmbuying@hotmail.com”]bmbuying@hotmail.com)

**Hallo Getrude,

Ik was benieuwd of je al concrete plannen hebt gemaakt en/of al iemand gevonden hebt?

Groetjes Deb**