Voor of najaar mee naar Turkije?

Hallo,ben benieuwd of ik hier iemand kan vinden die net als ik anders alleen moet reizen.
Ik wil mijn dochter bezoeken,maar vooral vakantie vieren .De reis gaat naar Marmaris/turkije
Welke vrouw gaat gezellig mee, ik zelf ben 50,maar voor mij maakt leeftijd niet uit.
Via mail kunnen we verder afspreken hoe en wat
Groetjes …ga je zien :dag:
AnnA

Hallo Anna.
In principe lijkt het mij heel leuk om een week met een andere vrouw naar Marmaris te gaan.
Zou me even voorstellen : ben 64 jaar en woon in Stadskanaal, werk niet meer, kom uit de Zorg.
Waar woon jij en hoe heb je de reis in gedachten?
Wil je in een hotel verblijven?
Wat versta je onder vakantie vieren?
Als je het ziet zitten met een wat oudere vrouw kunnen we verder mailen hoe en wat.
vr.gr. Ineke Manning.

1 like

Hai Ineke,leuk dat je hebt gereageerd.Sorry dat het zo lang duurde.
Ik vind de afstand tussen ons nogal groot(250 km ) Ik woon nl in eindhoven.Aan de andere kant,als we via email,skype of facebook wat nader kennis kunnen maken(als je dat hebt) en we kunnen het goed samen vinden, wil ik toch kijken of we het toch een kans moeten geven.Ik werk nog wel en werk in de zorg.Zag dat ook jij dat hebt gedaan. Wat vakantie bestemming betreft,Ik ken daar een leuk hotelletje,Yuvam in Marmaris,familiehotel,gemoedelijk,wel goed niet duur,ook het eten is daar goed,maar ook sta ik open voor iets anders als jij daar bekend bent. Aan de andere kant,mijn dochter werkt voor Neckerman en zij is goed op de hoogte wat hotels betreft.Wat vakantie-invulling betreft,lekker rustig aan,Opstaan-ontbijten,wandeling maken,even op het strandje liggen met een boek,wat mensen kijken,kletsen,drinken,hapje …lunchen,mijn gemak houden.S’avonds opfrissen en lekker uiteten,avondwandeling maken.En kijken of we overdag nog wat uitstapjes kunnen maken/dorpen gaan bezichtigen omgeving bekijken.Tussendoor zal mijn dochter ,als ze al tijd heeft ,eens een keer aanschuiven/langskomen, voor korte duur.Enfin,hoop dat je zo een beetje beeld krijgt.We kunnen altijd nog verder praten als jij dat ook wilt.
Mijn email is AnneVanne69@gmail.com
groetjes Anna

Hallo!
Jammer dat ik je oproep dan nu pas zie.Ik heb namelijk ook voor de eerste keer allen vakantie geboekt maar dan naar Kusadasi.Ik ga va.9.05.2013 voor een weekje.Ik vind het wel beetje eng maar ik doe het toch wel.Misschien houden we contact voor de volgende keer,Ik ben 45 en woon in Bunnik nabij Utrecht.Ik hoor het graag van je.gr;Agnieszka

Hai Agnieska,thks voor je reactie,ik wens je een hele fijne vakantie toe,geniet ervan en wie weet treffen we elkaar nog eens,Stuur me na je vakantie nog eens een mail,ben benieuwd hoe je je vakantie alleen ervaart en of de badplaats je bevalt etc.
Mail kun je sturen naar AnneVanne69@gmail.com (reisforum sluit ik af)
Groetjes Anna Fijne Vakantie!:cheer: